Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie
software personalizat pentru automatizarea relaţiei dintre Compania Naţională Poşta
Română şi clienţii săi în ceea ce priveşte accesarea de către aceştia a serviciilor de
poştă şi curierat.
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:
1. Interfaţă grafică pentru Smartphone – sistem de operare Android şi IoS;
2. Interfa...
Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie
software personalizat pentru automatizarea relaţiei dintre Compania Naţională Poşta
Română şi clienţii săi în ceea ce priveşte accesarea de către aceştia a serviciilor de
poştă şi curierat.
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:
1. Interfaţă grafică pentru Smartphone – sistem de operare Android şi IoS;
2. Interfaţă grafică Web;
3. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita
programatori.
Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga,
modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei.
Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel:
1. Posibilitatea de autentificare cu 2 factori;
2. KYC la nivelul standardelor utilizate în sectorul bancar.
Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele:
1. Înrolarea facilă a clientului şi configurarea profilului inclusiv date de contact, informaţii
persoane juridice, adrese de livrare, coduri poştale personalizate, etc.;
2. Introducerea de metode de plată direct în aplicaţie;
3. Setarea de produse şi servicii prestabilite, favorite şi accesarea facilă a acestora;
4. Solicitarea unui curier/factor poştal la o anumită adresă în vederea prezentării unei
trimiteri;
5. Urmărirea statusului unei trimiteri prezentate (AWB, Track & Trace);
6. Francarea şi achitarea serviciilor accesate;
7. Posibilitatea accesării unor servicii premium cum ar fi urmărirea traseului unei trimiteri în
timp real şi altele asemenea;
8. Primirea de notificări cu privire la diverse trimiteri, atât în calitate de expeditor cât şi în
calitate de destinatar;
9. Comanda unor servicii de tip "last mile" sau "same day delivery";
10. Accesarea serviciilor de relaţii cu clienţii pentru rezolvarea unor probleme sau clarificarea
unor informaţii – inclusiv "chatbot";
11. Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii:
11.1. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web;
11.2. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului
de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau
opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de serviciile disponibile;
11.3. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire.