Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie software personalizat pentru automatizarea relaţiei dintre Compania Naţională Poşta Română şi clienţii săi în ceea ce priveşte accesarea de către aceştia a serviciilor de poştă şi curierat.Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:1. Interfaţă grafică pentru Smartphone – sistem de operare Android şi IoS;2. Interfaţă grafică W...
Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie software personalizat pentru automatizarea relaţiei dintre Compania Naţională Poşta Română şi clienţii săi în ceea ce priveşte accesarea de către aceştia a serviciilor de poştă şi curierat.Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:1. Interfaţă grafică pentru Smartphone – sistem de operare Android şi IoS;2. Interfaţă grafică Web;3. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita programatori.Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga, modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei.Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel:
1. Posibilitatea de autentificare cu 2 factori;2. KYC la nivelul standardelor utilizate în sectorul bancar.Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele:1. Înrolarea facilă a clientului şi configurarea profilului inclusiv date de contact, informaţii persoane juridice, adrese de livrare, coduri poştale personalizate, etc.;2. Introducerea de metode de plată direct în aplicaţie;3. Setarea de produse şi servicii prestabilite, favorite şi accesarea facilă a acestora;4. Solicitarea unui curier/factor poştal la o anumită adresă în vederea prezentării unei trimiteri;5. Urmărirea statusului unei trimiteri prezentate (AWB, Track & Trace);6. Francarea şi achitarea serviciilor accesate;7. Posibilitatea accesării unor servicii premium cum ar fi urmărirea traseului unei trimiteri în timp real şi altele asemenea;8. Primirea de notificări cu privire la diverse trimiteri, atât în calitate de expeditor cât şi în calitate de destinatar;9. Comanda unor servicii de tip "last mile" sau "same day delivery";10. Accesarea serviciilor de relaţii cu clienţii pentru rezolvarea unor probleme sauclarificarea unor informaţii – inclusiv "chatbot";11. Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii:11.1. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web;11.2. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de serviciile disponibile;11.3. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire.