Contract de Service post garantie. - Valabilitatea contractului : 01.01 – 31.12.2025 - Beneficiarul are la dispozitie servicii de verificare/revizie efectuate in luna stabilita de comun acord in decursul derularii contractului. In timpul acestei vizite se va verifica functionarea corecta a echipamentelor, mai exact, sistemele de control, electrice, electronice, mecanice, optice, sistemele hardware si software, sursele de al...
Contract de Service post garantie. - Valabilitatea contractului : 01.01 – 31.12.2025 - Beneficiarul are la dispozitie servicii de verificare/revizie efectuate in luna stabilita de comun acord in decursul derularii contractului. In timpul acestei vizite se va verifica functionarea corecta a echipamentelor, mai exact, sistemele de control, electrice, electronice, mecanice, optice, sistemele hardware si software, sursele de alimentare si racire (si reglate daca este cazul). - Valoarea contractului de service standard post garantie este calculata in functie de distanta, complexitatea echipamentelor si de eventualele interventii accidentale, astfel: - Factura se va emite dupa efectuarea reviziei in luna agreata de comun acord, include 1 revizie/verificare cu emiterea unui Proces verbal (Buletin de Verificare Tehnica) dupa verificarea aparatelor. - Interventii de service solicitate in afara celor specificate in contract in perioada contractului se vor onora in 72 ore lucratoare de la data solicitarii scrise catre departamentul tehnic al BTL Romania (excluzand zilele de Sambata, Duminica si sarbatorile legale) si se va factura 200 RON/faraTVA / ora de manopera si 250 RON fara tva deplasarea. - Oferta este valabila doar pentru 21 de echipamente BTL
prezenta tine loc de comanda ferma