Feedback
I.D.: 60509124

79212000-3 Servicii de auditare (Rev.2)

Data publicarii
31.08.21 Exista 239.686 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212000-3
Pretul estimativ:
4.500,00 RON - 4.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de audit ofertate sunt pentru proiectul depus in cadrul Programului Operational Competitivitate, Axa prioritara 2 - Tehnologia informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Prioritatea de investiţii 2c. - Consolidarea aplicatiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultura, e-sanatate, Obiectiv Specific OS 2.4 - Cresterea gradului de utilizare a Internetului, Actiune...
Serviciile de audit ofertate sunt pentru proiectul depus in cadrul Programului Operational Competitivitate, Axa prioritara 2 - Tehnologia informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Prioritatea de investiţii 2c. - Consolidarea aplicatiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultura, e-sanatate, Obiectiv Specific OS 2.4 - Cresterea gradului de utilizare a Internetului, Actiunea 2.3.3 – Imbunatatirea continutului digital si a infrastructurii TIC sistemice in domeniul e-educatie, e-incluziune, e-sanatate si e-cultura – SECŢIUNEA E-EDUCATIE, si anume "Achizitie de tablete scolare si alte echipamente necesare desfasurarii activitatii didactice on line in comuna Drajna, judeţul Prahova". Serviciile de audit vor respecta cerintele si prevederile procedurii aferente programului de finantare . In vederea indeplinirii misiunii sale, auditorul va avea obligatia sa stabileasca procedurile fundamentale ale misiunii de audit, astfel incat sa poata realiza o verificare eficienta a cheltuielilor. In acest scop auditorul va executa proceduri specifice agreate cu privire la verificarea cheltuielilor din fondurile oferite prin finantare, daca acestea au fost cheltuite in conformitate cu termenii si conditiile contractului de finantar - “ Achizitie de tablete scolare si alte echipamente necesare desfasurarii activitatii didactice on line in comuna Drajna, judeţul Prahova”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de echipamente din domeniul tehnologiei – it mobile, respectiv tablete, echipamente şi dispozitive necesare activitătii didactice pentru elevii şi cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, Comuna Rafov, Judetul Prahova 25.10.21
Achizitia de echipamente din domeniul tehnologiei – it mobile, respectiv tablete, echipamente şi dispozitive necesare activitătii didactice pentru elevii şi cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, Comuna Rafov, Judetul Prahova 25.10.21
Furnizare tabelete şcolare şi echipamente IT necesare pentru predarea on-line în cadrul proiectului "Creşterea gradului de digitalizare a unităţilor de ȋnvăţământ preuniversitar de stat din judeţul Prahova prin achiziţionarea de echipamente şi servicii de conectare şi acces Internet" SMIS 144950 18.01.22
Tablete şcolare şi echipamente IT pentru desfăşurarea activităţii didactice 25.01.21
Servicii consultanţă pentru elaborarea unui proiect în cadrul POC - Axa 2  
servicii consultanţă pentru elaborarea unui proiect în cadrul POC - Axa 2  
79400000-8 Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)  
Servicii consultanţă pentru elaborarea unui proiect în cadrul POC - Axa 2, Acţiunea 2.3.3  
Servicii de management pentru cele 183 de tablete achiziţionate în cadrul proiectului 144191  
Servicii de consultanta cerere de finantare program achizitie tablete si echipamente IT