RENNS - Registrul de Evidenţă Naţională a Nomenclaturilor Stradale Evidenţa electronică a drumurilor şi adreselor administrative cu coordonate geografice la nivelul fiecarei primării - indispensabilă pentru multe domenii ca: intervenţii în situaţii de urgenţă, SMURD, navigaţie GPS, poşta şi curierat, taximetrie, telecomunicaţie, utilităţi publice, firme de intervenţie, protecţie şi pază, ESTE obligatorie pentru redactarea a...
RENNS - Registrul de Evidenţă Naţională a Nomenclaturilor Stradale Evidenţa electronică a drumurilor şi adreselor administrative cu coordonate geografice la nivelul fiecarei primării - indispensabilă pentru multe domenii ca: intervenţii în situaţii de urgenţă, SMURD, navigaţie GPS, poşta şi curierat, taximetrie, telecomunicaţie, utilităţi publice, firme de intervenţie, protecţie şi pază, ESTE obligatorie pentru redactarea adreselor din actele oficiale emise de către toate instituţiile publice şi se va folosi pentru recensământul din 2021. Beneficii Primărie: îndeplinirea cu succes a obligaţiilor legale din HG777/2016; timp de implementare redus pentru RENNS; costuri de implementare reduse pentru RENNS; verificarea şi validarea tuturor adreselor poştale în RENNS din evidenţele Primăriei; documentarea cu fotografii georeferenţiate a situaţiei adreselor existente în teren; baza de date RENNS va fi predată şi în format GIS şi pentru alte proiecte ale Primăriei; servicii de mentenanţă RENNS post-implementare,
Documentatia va fi intocmita conform prevederilor HG 777/2016. Termenul de realizare -60 zile. Plata serviciului in doua transe : 50%-2019; 50%-2020.