Feedback
I.D.: 101434048

6) Proiect – Servicii de consultanţă specializată

Data publicarii
13.08.24
Coduri CPV
79411000-8 72600000-6
Termenul limita pentru depunere:
22.08.24
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze servicii de consultanţă specializată pe domeniul poştal privind digitalizarea organizaţiei prin achiziţia următoarelor sisteme: - aplicaţie pentru mobil – client: last mile & logistics - aplicaţie pentru mobil – client: servicii de curierat - aplicaţie pentru mobil – client: servicii financiare (portofel digital) - aplicaţie pentru PC/mobil – compan...
Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze servicii de consultanţă specializată pe domeniul poştal privind digitalizarea organizaţiei prin achiziţia următoarelor sisteme: - aplicaţie pentru mobil – client: last mile & logistics - aplicaţie pentru mobil – client: servicii de curierat - aplicaţie pentru mobil – client: servicii financiare (portofel digital) - aplicaţie pentru PC/mobil – companie/client: semnătură digitală white label Aplicaţiile pe care compania intenţionează sa le achiziţioneze au un grad ridicat de complexitate care trebuie să respecte standarde de securitate prevăzute în legislaţia naţională şi europeană şi care se actualizează constant, adoptând noi tehnologii pe măsură ce acestea devin disponibile pe piaţa liberă. Acestea sunt: APLICAŢIE PENTRU MOBIL – CLIENT: LAST MILE & LOGISTICS În vederea implementării unei astfel de aplicaţii, sunt necesare următoarele elemente: 1. Interfaţă grafică pentru dispozitivul mobil – sistem de operare Android şi IOS; 2. Interfaţă grafică web; 3. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita programatori; 4. Sistem ce permite conectarea unui număr de utilizatori scalabil – pentru creşterea şi scăderea agilă a numărului de curieri în funcţie de încărcarea oportunistică a reţelei.Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga, modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei. Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel: 1. Posibilitatea de autentificare numai de pe terminalul mobil propriu, cu jurnal de autentificare; 2. Găzduirea tuturor datelor în cloud; 3. Posibilitatea de autentificare cu 2 factori; 4. KYC la nivelul standardelor utilizate în sistemul bancar. Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele: 1. Înrolarea facilă a curierului şi configurarea profilului, inclusiv date de contact, informaţii persoane juridice, zona de livrare, comisioane, alţi parametrii comerciali şi operaţionali; 2. Introducerea de metode de plată direct în aplicaţie; 3. Preluarea de comenzi şi generarea de itinerarii dinamice; 4. Prioritizarea trimiterilor în funcţie de criterii diverse; 5. Urmărirea statusului unei trimiteri; 6. Posibilitatea accesării unor servicii premium cum ar fi urmărirea traseului unei trimiteri în timp real; 7. Primirea de notificări cu privire la diverse trimiteri, atât în calitate de expeditor cât şi în calitate de destinatar; 8. Alte facilităţi specifice aplicaţiilor de tip last mile; 9. Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii 9.1. Să poată fi utilizată "as a service"; 9.2. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web; 9.3. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de serviciile disponibile; 9.4. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire avansată pentru personalul utilizator. • APLICAŢIE PENTRU MOBIL – CLIENT: SERVICII DE CURIERAT În vederea implementării unei astfel de aplicaţii, sunt necesare următoarele elemente: 1. Interfaţă grafică pentru Smartphone – sistem de operare Android şi IoS; 2. Interfaţă grafică Web; 3. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita programatori. Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga, modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei. Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel: 1. Posibilitatea de autentificare cu 2 factori; 2. KYC la nivelul standardelor utilizate în sectorul bancar. Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele: 1. Înrolarea facilă a clientului şi configurarea profilului inclusiv date de contact, informaţii persoane juridice, adrese de livrare, coduri poştale personalizate, etc. 2. Introducerea de metode de plată direct în aplicaţie; 3. Setarea de produse şi servicii prestabilite, favorite şi accesarea facilă a acestora; 4. Solicitarea unui curier/factor poştal la o anumită adresă în vederea prezentării unei trimiteri; 5. Urmărirea statusului unei trimiteri prezentate (AWB, Track & Trace); 6. Francarea şi achitarea serviciilor accesate; 7. Posibilitatea accesării unor servicii premium cum ar fi urmărirea traseului unei trimiteri în timp real şi altele asemenea; 8. Primirea de notificări cu privire la diverse trimiteri, atât în calitate de expeditor cât şi în calitate de destinatar; 9. Comanda unor servicii de tip "last mile" sau "same day delivery"; 10.Accesarea serviciilor de relaţii cu clienţii pentru rezolvarea unor probleme sau clarificarea unor informaţii – inclusiv "chatbot"; 11.Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii: 11.1. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web; 11.2. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de serviciile disponibile; 11.3. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire APLICAŢIE PENTRU MOBIL – CLIENT: SERVICII FINANCIARE (PORTOFEL DIGITAL) În vederea implementării unei astfel de aplicaţii, sunt necesare următoarele elemente: 1. Interfaţă grafică pentru Smartphone – sistem de operare Android şi IoS; 2. Pachet complet de licenţiere pentru transfer de bani cu respectarea legislaţiei europene şi naţionale în privinţa serviciilor financiare, paşaportarea unui astfel de pachet, transferul, subcontractarea sau altă metodă de utilizare care să faciliteze derularea acestei activităţi; 3. Pachet complet de licenţiere pentru emitere de IBAN cu respectarea legislaţiei europene şi naţionale în privinţa serviciilor financiare, paşaportarea unui astfel de pachet, transferul, subcontractarea sau altă metodă de utilizare care să faciliteze derularea acestei activităţi; 4. Infrastructură software completă pentru furnizarea serviciilor financiare prezentate mai sus; 5. Interfaţă grafică Web; 6. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil. Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga, modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei. Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel: 1. Posibilitatea de autentificare cu 2 factori; 2. KYC la nivelul standardelor utilizate în sectorul bancar; 3. Standardele de securitate impuse de legislaţia europeană şi naţională în domeniul serviciilor financiare. Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele: 1. Înrolarea facilă a clientului şi configurarea profilului inclusiv date de contact, informaţii persoane juridice, adrese de livrare, emiterea de carduri VISA-MasterCard etc.; 2. Introducerea de metode de plată direct în aplicaţie; 3. Setarea de produse şi servicii prestabilite, favorite şi accesarea facilă a acestora; 4. Transfer de bani către un alt utilizator al aplicaţiei identificat după numărul de telefon al acestuia; 5. Transfer de bani către un cont IBAN; 6. Extragerea de bani de la bancomat sau direct de la oficiul poştal/factor poştal; 7. Încasarea unui drept social precum pensie/alocaţie etc.; 8. Transfer de bani către un destinatar ce va ridica suma de la oficiul poştal/factorul poştal; 9. Primirea de bani prin mandat poştal de la un oficiu poştal/factor poştal; 10.Accesarea serviciilor de relaţii cu clienţii pentru rezolvarea unor probleme sau clarificarea unor informaţii – inclusiv "chatbot"; 11.Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii: 11.1. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web; 11.2. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de serviciile disponibile; 11.3. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire • APLICAŢIE PENTRU PC/MOBIL – COMPANIE/CLIENT: SEMNATURĂ DIGITALĂ WHITE LABEL În vederea implementării unei astfel de aplicaţii, sunt necesare următoarele elemente: 1) Sistem de autentificare pentru semnătura electronică calificată: token, autentificare în 2 factori, recunoaştere facială, aplicaţie IOS/Android pentru terminale mobile sau alte metode de autentificare sigurî; 2) Aplicaţie cu interfaţă grafică care oferă posibilitatea de semnare pe terminal PC/laptop sau smartphone; 3) Pachet de licenţiere pentru utilizarea unui număr nelimitat de semnături şi licenţă pentru redistribuire în regim white label către terţi; Noua soluţie trebuie să corespundă tuturor cerinţelor de securitate cibernetică prevăzute de legislaţia naţională şi europeană. Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua soluţie, sunt următoarele: 1) Semnarea electronică a documentelor uzuale descrise mai sus de pe terminale PC/laptop şi telefon mobil; 2) Suprasemnarea spre avizare/aprobare a unui document semnat anterior pe fluxul de aprobare; 3) Posibilitatea redistribuirii semnăturii electronice sub marca Poşta Română către terţi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
6) Proiect – Servicii de consultanţă specializată 23.08.24
6) Proiect – Servicii de consultanţă specializată Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze servicii de consultanţă specializată pe domeniul poştal privind digitalizarea organizaţiei prin achiziţia următoarelor sisteme: 30.08.24
2) Proiect - Aplicaţie Last mile & Logistics 30.08.24
2) Proiect - Aplicaţie Last mile & Logistics Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie software personalizat pentru preluarea şi distribuirea de trimiteri şi/sau alte servicii furnizate de Compania Naţională Poşta Română în regim de livrare în aceeaşi zi, atât 23.08.24
2") Proiect - Aplicaţie Last mile & Logistics Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie software personalizat pt preluarea şi distribuirea de trimiteri şi/sau alte servicii furnizate de Compania Naţională Poşta Română în regim de livrare în aceeaşi zi, atât 22.08.24
9) Proiect - Aplicatie client-mobil-curierat 23.08.24
9) Proiect - Aplicatie client-mobil-curierat 30.08.24
9") Proiect - Aplicatie client-mobil-curierat 22.08.24
3) Proiect – Aplicaţie transfer de bani de tip WALLET 30.08.24
3) Proiect – Aplicaţie transfer de bani de tip WALLET Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie software personalizat pentru automatizarea relaţiei dintre Compania Naţională Poşta Română şi clienţii săi. 23.08.24