Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:1. Interfaţă grafică pentru Smartphone – sistem de operare Android şi IoS;2. Pachet complet de licenţiere pentru transfer de bani cu respectarea legislaţiei europene şi naţionale în privinţa serviciilor financiare, paşaportarea unui astfel de pachet, transferul, subcontractarea sau altă metodă de utilizare care să faciliteze derularea acestei activităţi;3. Pachet...
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:1. Interfaţă grafică pentru Smartphone – sistem de operare Android şi IoS;2. Pachet complet de licenţiere pentru transfer de bani cu respectarea legislaţiei europene şi naţionale în privinţa serviciilor financiare, paşaportarea unui astfel de pachet, transferul, subcontractarea sau altă metodă de utilizare care să faciliteze derularea acestei activităţi;3. Pachet complet de licenţiere pentru emitere de IBAN cu respectarea legislaţiei europene şi naţionale în privinţa serviciilor financiare, paşaportarea unui astfel de pachet, transferul, subcontractarea sau altă metodă de utilizare care să faciliteze derularea acestei activităţi;4. Infrastructură software completă pentru furnizarea serviciilor financiare prezentate mai sus;5. Interfaţă grafică Web;6. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil.Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga, modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei.Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel:1. Posibilitatea de autentificare cu 2 factori;2. KYC la nivelul standardelor utilizate în sectorul bancar;3. Standardele de securitate impuse de legislaţia europeană şi naţională în domeniul serviciilor financiareFuncţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele:1. Înrolarea facilă a clientului şi configurarea profilului inclusiv date de contact, informaţii persoane juridice, adrese de livrare, emiterea de carduri VISA-MasterCard etc.;2. Introducerea de metode de plată direct în aplicaţie;3. Setarea de produse şi servicii prestabilite, favorite şi accesarea facilă a acestora;4. Transfer de bani către un alt utilizator al aplicaţiei identificat după numărul de telefon al acestuia;5. Transfer de bani către un cont IBAN;6. Extragerea de bani de la bancomat sau direct de la oficiul poştal/factor poştal;7. Încasarea unui drept social precum pensie/alocaţie etc.;8. Transfer de bani către un destinatar ce va ridica suma de la oficiul poştal/factorul poştal;9. Primirea de bani prin mandat poştal de la un oficiu poştal/factor poştal;
10.Accesarea serviciilor de relaţii cu clienţii pentru rezolvarea unor probleme sau clarificareaunor informaţii – inclusiv "chatbot";11.Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii:11.1. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web;11.2. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de serviciile disponibile;11.3. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire.