A se vedea caietul de sarcini anexat.
Proiectul face parte din obiectivul de investiţii referitor la infrastructura hardware-software şi de comunicaţii a sistemului IT al MF/ANAF inclus în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 8, Reforma 1 - Reforma Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) prin digitalizare, Investiţia 1 – Creşterea conformării voluntare a contribuabililor prin dezvoltarea servici...
A se vedea caietul de sarcini anexat.
Proiectul face parte din obiectivul de investiţii referitor la infrastructura hardware-software şi de comunicaţii a sistemului IT al MF/ANAF inclus în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 8, Reforma 1 - Reforma Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) prin digitalizare, Investiţia 1 – Creşterea conformării voluntare a contribuabililor prin dezvoltarea serviciilor digitale, Obiectivul 2 – Dezvoltarea serviciilor la distanţă (electronice sau telefonice) actuale, prin noi funcţionalităţi şi/sau crearea de servicii noi.
3.1 Obiectivul general la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor
Prin furnizarea produselor şi prestarea serviciilor solicitate se urmăreşte:
- implementarea sistemului informatic de tip agent conversaţional – chatbot şi integrarea acestuia cu portalul internet al ANAF şi cu serviciul Spaţiul Privat Virtual, cu Contact center şi cu aplicaţie de mobil;
- implementarea platformei de comunicare audio-video, în vederea îmbunătăţirii interacţiunii dintre contribuabili şi ANAF, platforma urmând a fi conectată cu portalul internet al ANAF şi cu serviciul Spaţiul Privat Virtual.
Obiectivul general urmărit este acela de a oferi servicii noi contribuabililor care să faciliteze interacţiunea acestora cu ANAF şi să eficientizeze resursele alocate de ambele părţi.
3.2 Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor
În cadrul contractului care va fi atribuit se va implementa sistemul de tip agent conversaţional – chatbot şi integrarea acestuia cu portalul internet al ANAF, cu serviciul Spaţiul Privat Virtual, cu soluţia Contact center şi cu aplicaţie de mobil, precum şi implementarea platformei audio-video şi integrarea acesteia cu portalul internet al ANAF şi cu serviciul Spaţiul Privat Virtual:
OS1. Implementarea sistemului de tip agent conversaţional – chatbot şi integrarea acestuia cu portalul internet al ANAF şi cu serviciul Spaţiul Privat Virtual, cu soluţia Contact center şi crearea posibilităţii de integrare cu o aplicaţie de mobil.
OS2. Implementarea platformei de comunicare audio-video şi integrarea acesteia cu portalul internet al ANAF şi cu serviciul Spaţiul Privat Virtual.
OS3. Formarea/instruirea, evaluarea/testarea şi certificarea competenţelor/ cunoştinţelor dobândite pentru administratori şi utilizatori interni, din cadrul grupurilor ţintă, în ceea ce priveşte sistemele informatice implementate prin proiect.
În cadrul contractului se vor asigura următoarele:
a) Furnizarea de licenţe software, în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini. Achizitorul va putea beneficia de acestea imediat după finalizarea serviciilor cu titlu accesoriu de instalare şi configurare preliminară;
b) Prestarea de servicii cu titlu accesoriu, constând în totalitatea serviciilor pentru implementarea sistemelor, configurarea şi customizarea acestora, instruirea personalului, precum şi pentru garanţie şi suport, în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini.