A se vedea în primul rând caietul de sarcini anexat prezentului anunţ.
Contractul 2023_PAP_PNRR_R1_017 are ca obiect furnizarea de produse cu servicii asociate, respectiv: Lot 1 – Platforma de servere şi Lot 2 – Soluţie de stocare, comunicaţii SAN şi Ethernet, administrare paltformă informatică, necesare pentru modernizarea serverelor x86 existente şi a software-ului de sistem care rulează pe acestea.
Caietul de sarcini a...
A se vedea în primul rând caietul de sarcini anexat prezentului anunţ.
Contractul 2023_PAP_PNRR_R1_017 are ca obiect furnizarea de produse cu servicii asociate, respectiv: Lot 1 – Platforma de servere şi Lot 2 – Soluţie de stocare, comunicaţii SAN şi Ethernet, administrare paltformă informatică, necesare pentru modernizarea serverelor x86 existente şi a software-ului de sistem care rulează pe acestea.
Caietul de sarcini aferent acestei achiziţii a fost revizuit urmare a procedurii de consultare a pieţei desfăşurată în baza anunţului de consultare a pieţei nr. 692.542/28.11.2022 publicat pe site-ul MF şi a anunţului de consultare a pieţei nr. MC1022633/28.11.2022 publicat în SEAP şi finalizată cu Raportul privind rezultatul consultării de piaţă nr. 694.814/30.12.2022. Având în vedere gradul ridicat de complexitate tehnică al soluţiei care se va achiziţiona, Ministerul Finanţelor iniţiază un nou proces de consultare a pieţei privind Caietul de sarcini revizuit, pentru a obţine informaţii/recomandări cât mai relevante cu privire la modul în care au fost preluate recomandările iniţiale şi la soluţiile tehnice pentru satisfacerea nevoii autorităţii contractante.
Totodată, facem precizarea că proiectul reprezintă una dintre investiţiile avute în vedere în cadrul PNRR referitoare la infrastructura hardware-software şi de comunicaţii a sistemului IT al MF/ANAF inclus în PNRR, Reforma 1 - Reforma Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) prin digitalizare, obiectivul I.3 - Asigurarea capacităţii de răspuns la provocările informaţionale actuale şi viitoare, inclusiv în contextul pandemiei, prin transformarea digitală a MF/ANAF.
O constrângere importantă asociată a achiziţiei pentru care se organizează prezenta consultare de piaţă este legată de faptul că produsele ce fac obiectul caietului de sarcini anexat prezentului anunţ sunt componente ale infrastructurii IT a Ministerului Finanţelor, sistem a cărui disponibilitate trebuie să fie mai mare de 99%. Astfel, produsele trebuie să fie disponibile 24 ore din 24, 7 zile din 7 cu posibile întreruperi de maxim 5256 minute/an pentru mentenanţă.
De asemenea, dispozitivele hardware şi software solicitate prin Caietul de sarcini trebuie să fie astfel proiectate încât să poată asigura scalabilitatea sistemului în cazul creşterii ulterioare a necesarului de resurse de calcul.