A se vedea în primul rând caietul de sarcini anexat prezentului anunţ.
Aplicaţia actuală TREZOR este un sistem informatic descentralizat, în arhitectura client server cu o organizare pe trei niveluri: central (SDIRSIP), judeţean (ATCP - SDONPE) şi operativ, respectiv 202 unităţi teritoriale operative ale trezoreriei statului (la nivelul municipiilor reşedinţă de judeţ, a municipiilor, oraşelor, comunelor, sectoarelor Munic...
A se vedea în primul rând caietul de sarcini anexat prezentului anunţ.
Aplicaţia actuală TREZOR este un sistem informatic descentralizat, în arhitectura client server cu o organizare pe trei niveluri: central (SDIRSIP), judeţean (ATCP - SDONPE) şi operativ, respectiv 202 unităţi teritoriale operative ale trezoreriei statului (la nivelul municipiilor reşedinţă de judeţ, a municipiilor, oraşelor, comunelor, sectoarelor Municipiului Bucureşti şi a Municipiului Bucureşti), o trezorerie operativă centrală (TOC).
La nivelul structurilor de trezorerie se derulează, în principal, activităţi precum:
1) înregistrarea de operaţiuni contabile;
2) derularea de operaţiuni de plăti şi încasări prin conturile de cheltuieli şi de disponibilităţi alte instituţiilor publice / agenţi economici / persoane fizice;
3) editarea zilnică a balanţelor de verificare, extraselor de cont, rapoartelor şi situaţiilor financiare aferente operaţiunilor derulate;
4) realizarea procedurii de închidere / deschidere zi / lună / an;
5) efectuarea salvărilor aferente activităţii zilnice;
6) transmiterea zilnică către sistemul naţional de raportare FOREXEBUG a datelor privind operaţiunile derulate;
7) preluarea fişierelor cu informaţii actualizate din sistemul naţional de raportare FOREXEBUG.
Totodată, facem precizarea că există şi alte proiecte care pot impacta acest sistem, precum arhiva electronică şi proiectul aflat în etapa de implementare, respectiv "Servicii fiscale eficiente pentru administraţie şi cetăţeni - SFERA", prin intermediul căruia se doreşte modernizarea sistemelor informatice utilizate de MF pentru gestionarea declaraţiilor fiscale depuse de contribuabili şi urmărirea conformării la declarare şi plată a acestora, pentru evidenţa şi gestionarea eficientă a creanţelor fiscale şi bugetare cuvenite bugetului general consolidat, pentru rambursarea eficientă a taxei pe valoarea adăugată şi a accizelor şi pentru gestionarea executărilor silite.