Produse şi servicii pentru "Implementarea soluţiei de arhivare electronică a instituţiei pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri în vederea obţinerii documentelor din arhiva instituţiei", conform Caietului de sarcini, respectiv:
- Produse hardware şi software (software de arhivare electronică, software de gestiune a bazelor de date, software de virtualizare, sistem de procesare a datelor, siste...
Produse şi servicii pentru "Implementarea soluţiei de arhivare electronică a instituţiei pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri în vederea obţinerii documentelor din arhiva instituţiei", conform Caietului de sarcini, respectiv:
- Produse hardware şi software (software de arhivare electronică, software de gestiune a bazelor de date, software de virtualizare, sistem de procesare a datelor, sistem de creare a semnăturilor electronice, echipament de protecţie a alimentării cu energie (UPS), rack-uri, echipament de stocare);
- Servicii în vederea implementării sistemului informatic de arhivă electronică SIAEL (Analiza cerinţelor, Proiectarea sistemului, Implementarea sistemului, Testarea, Migrarea datelor, Instruire, Asistenţă tehnică pentru certificarea centrului de date în vederea arhivării electronice conform Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică).
Numărul de zile până la care sepot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.