Durata totală a contractului (proiectare şi execuţie) este de 15 luni, defalcate astfel:
- 3 luni calendaristice efective pentru prestarea serviciilor de proiectare, conform etapelor I.1, I.2, I.3, I.5 şi I.6, de la data începerii serviciilor de proiectare menţionată în Ordinul de începere a serviciilor de proiectare;.
- 12 luni calendaristice efective pentru execuţie lucrări construcţii de la data începerii execuţiei l...
Durata totală a contractului (proiectare şi execuţie) este de 15 luni, defalcate astfel:
- 3 luni calendaristice efective pentru prestarea serviciilor de proiectare, conform etapelor I.1, I.2, I.3, I.5 şi I.6, de la data începerii serviciilor de proiectare menţionată în Ordinul de începere a serviciilor de proiectare;.
- 12 luni calendaristice efective pentru execuţie lucrări construcţii de la data începerii execuţiei lucrărilor menţionată în Ordinul de începere a lucrărilor.
Prin acest contract se vor achiziţiona servicii şi lucrări (întocmire proiect tehnic de execuţie cu detalii de execuţie (P.Th.+D.E.), documentaţii tehnice pentru obţinerea avizelor şi autorizaţiilor, inclusiv obţinerea acestora, documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire (D.T.A.C), documentaţie tehnică pentru organizarea execuţiei lucrărilor (D.T.O.E), elaborare certificat de performanţă energetică, verificare tehnică a documentaţiilor tehnice, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada derulării contractuluii) a căror valoare estimată este 16.855.134,15 lei fără T.V.A., defalcată astfel:
- 448.735,30 lei fără T.V.A ( proiectare)
- 110.058,82 lei fără T.V.A ( asistenţă tehnică din partea proiectantului)
- 15.968.525,00 lei fără T.V.A ( execuţie lucrări)
- 327.815,03 lei fără T.V.A ( organizare de şantier)
Total 2021-I-769 Capu Midia = 16.855.134,15 lei fără T.V.A.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute 2021-I-769 Capu Midia (10%) sunt în valoare de 1.645.031,91 lei fără TVA, nu sunt incluse în valoarea estimată şi nu vor fi ofertate.
Clarificările se pot solicita cu 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări".
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 6 zile.