Prin aceste contracte se vor achiziţiona lucrări suplimentare aferente ,,DISPOZIŢIEI DE ŞANTIER NR. 18/2023 - Execuţie lucrări de refacere infrastructură aferentă terasei estice (spre mare)" şi ,,DISPOZIŢIEI DE ŞANTIER NR. 20/2023 - Lucrări de reparaţii/ refacere/ restaurare faţadă" din cadrul obiectivului de investiţie imobiliară ,,Lucrări de intervenţie la pavilionul A din cazarma 477 Constanţa" - (execuţie lucrări), a ...
Prin aceste contracte se vor achiziţiona lucrări suplimentare aferente ,,DISPOZIŢIEI DE ŞANTIER NR. 18/2023 - Execuţie lucrări de refacere infrastructură aferentă terasei estice (spre mare)" şi ,,DISPOZIŢIEI DE ŞANTIER NR. 20/2023 - Lucrări de reparaţii/ refacere/ restaurare faţadă" din cadrul obiectivului de investiţie imobiliară ,,Lucrări de intervenţie la pavilionul A din cazarma 477 Constanţa" - (execuţie lucrări), a căror valoare estimată este 4.342.418,44 lei fără T.V.A. defalcată astfel:
LOT I – DISPOZIŢIA DE ŞANTIER NR. 18 - Execuţie lucrări de refacere infrastructură aferentă terasei estice (spre mare)
- 2008.C/I/RK.477 Constanţa - 599.303,90 lei fără T.V.A.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute aferente obiectivului cod 2008.C/I/RK.477 Constanţa (20%) sunt în valoare de 119.860,78 lei fără T.V.A., nu sunt incluse în valoarea estimată şi nu vor fi ofertate.
LOT II – DISPOZIŢIA DE ŞANTIER NR. 20 - Lucrări de reparaţii/ refacere/ restaurare faţadă
- 2008.C/I/RK.477 Constanţa – 3.743.114,54 lei fără T.V.A.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute aferente obiectivului cod 2008.C/I/RK.477 Constanţa (20%) sunt în valoare de 748.622,91 lei fără T.V.A., nu sunt incluse în valoarea estimată şi nu vor fi ofertate.
Din valoarea aferentă procentului de diverse şi neprevăzute, se va plăti contractantului, doar dacă apar şi numai dacă apar cheltuieli cu lucrările ce sunt incidente pe parcursul derulării contractului. Acestea nu sunt cuprinse în valoarea estimată şi nu se ofertează.
Clarificările se pot solicita cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări".
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 3 zile