Feedback
I.D.: 93426009

2. Servicii auxiliare achizitiilor publice – privind atribuirea contractelor in SEAP

Data publicarii
14.02.24 Exista 120.253 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
25.000,00 RON - 25.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Activitatea se va concretiza in elaborarea unui Raport Expert Cooptat. Asistenta si consultanta in domeniul achizitiilor, in baza prevederilor Legii nr. 98/2016 si H.G. nr. 395/2016, se concretizeaza prin: Consultanta pentru redactarea Declaratia de participare Consultanta pentru redactarea solicitari de clarificari Consultanta pentru analizarea si evaluarea Doc de calificare, Raport expert 1- evaluarea a informaţiilor d...
Activitatea se va concretiza in elaborarea unui Raport Expert Cooptat. Asistenta si consultanta in domeniul achizitiilor, in baza prevederilor Legii nr. 98/2016 si H.G. nr. 395/2016, se concretizeaza prin: Consultanta pentru redactarea Declaratia de participare Consultanta pentru redactarea solicitari de clarificari Consultanta pentru analizarea si evaluarea Doc de calificare, Raport expert 1- evaluarea a informaţiilor din DUAE Consultanta pentru analizarea si evaluarea Oferte tehnice, Raport expert 2- evaluarea tehnica Consultanta pentru analizarea si evaluarea punctajului obtinut, Fisele de punctaj Consultanta pentru analizarea si evaluarea Ofertelor financiare, Raport expert 3- evaluarea financiara Consultanta pentru analizarea si evaluarea a documentelor suport DUAE, Raport expert 3- evaluarea documente suport DUAE Consultanta pentru elaborarea Raportului procedurii, draft Raport procedura Consultanta pentru evaluarea Comunicari, drafturi comunicari rezultat procedura Consultanta pentru atribuirea contractului Asistenta in cazul eventualelor contestatii – intocmire raspuns notificare prealabila, intocmire masuri de remediere, intocmire punct de vedere contestatie, intocmire adrese catre CNSC, contestator, ofertanti, postare in SEAP in termenele legale; Asistenta in procesul de intocmire a contractului de achizitie publica; Consultanta pentru completarea si pregatirea pentru arhivare a dosarului achizitie; Asistenta în relatia cu institutiile statului cu competente î
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu