Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie
software personalizat pentru preluarea şi distribuirea de trimiteri şi/sau alte servicii
furnizate de Compania Naţională Poşta Română în regim de livrare în aceeaşi zi, atât
pe distanţe scurte (la nivel local) cât şi pe distanţe lungi (la nivel regional).
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:
1. Interfaţă grafică...
Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie
software personalizat pentru preluarea şi distribuirea de trimiteri şi/sau alte servicii
furnizate de Compania Naţională Poşta Română în regim de livrare în aceeaşi zi, atât
pe distanţe scurte (la nivel local) cât şi pe distanţe lungi (la nivel regional).
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:
1. Interfaţă grafică pentru dispozitivul mobil – sistem de operare Android şi IOS;
2. Interfaţă grafică web;
3. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita
programatori;
4. Sistem ce permite conectarea unui număr de utilizatori scalabil – pentru creşterea şi
scăderea agilă a numărului de curieri în funcţie de încărcarea oportunistică a reţelei.
Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga,
modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei.
Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel:
1. Posibilitatea de autentificare numai de pe terminalul mobil propriu, cu jurnal de
autentificare;
2. Găzduirea tuturor datelor în cloud;
3. Posibilitatea de autentificare cu 2 factori;
4. KYC la nivelul standardelor utilizate în sistemul bancar.
Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele:
1. Înrolarea facilă a curierului şi configurarea profilului, inclusiv date de contact, informaţii
persoane juridice, zona de livrare, comisioane, alţi parametrii comerciali şi operaţionali;
2. Introducerea de metode de plată direct în aplicaţie;
3. Preluarea de comenzi şi generarea de itinerarii dinamice;
4. Prioritizarea trimiterilor în funcţie de criterii diverse;
5. Urmărirea statusului unei trimiteri;
6. Posibilitatea accesării unor servicii premium, cum ar fi urmărirea traseului unei trimiteri
în timp real;
7. Primirea de notificări cu privire la diverse trimiteri, atât în calitate de expeditor cât şi în
calitate de destinatar;
8. Alte facilităţi specifice aplicaţiilor de tip Last mile;
9. Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii:
9.1. Să poată fi utilizată "as a service";
9.2. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web;
9.3. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de
utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni
din interfaţa acesteia, în funcţie de serviciile disponibile;
9.4. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire avansată
pentru personalul utilizator.