Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze servicii de proiectare de structură de baze de date, de consolidare şi populare a acesteia cu informaţii provenite din date publice privind adresele de pe teritoriul naţional şi coordonatele GPS ale acestora, şi aplicaţie software personalizat pentru generarea şi actualizarea de coduri poştale alocate acestora cât şi persoanelor fizice şi juridice.Compania ...
Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze servicii de proiectare de structură de baze de date, de consolidare şi populare a acesteia cu informaţii provenite din date publice privind adresele de pe teritoriul naţional şi coordonatele GPS ale acestora, şi aplicaţie software personalizat pentru generarea şi actualizarea de coduri poştale alocate acestora cât şi persoanelor fizice şi juridice.Compania Naţională Poşta Română este compania care atribuie şi actualizează codurilepoştale din România. Până în prezent, în Romania, municipiul Bucureşti împreuna cu cele 40 demunicipii reşedinţă de judeţ (excepţie Ilfov) şi alte 6 municipii care nu sunt reşedinţă de judeţ, sunt detaliate la nivel de coduri poştale stradale. Toate celelalte localităţi din România au atribuitun singur cod poştal. Baza de date cu coduri poştale conţine informaţiile privind subunităţilepoştale care deservesc fiecare localitate, la nivel de distanţe de factori. Până în prezent baza de datecu coduri poştale nu conţine şi informaţii geografice (coordonate GPS).Codurile poştale de pe teritoriul naţional nu au un grad corespunzător de granularitate.Acestea acoperă un teritoriu mult prea larg în multe dintre unităţile administrative ale ţării.Este necesară creşterea granularităţii codurilor poştale la nivel naţional, ceea ce creşte atractivitatea companiei ca potenţial partener pentru toate instituţiile statului, în asigurarea relaţiei cu cetăţeniiDe asemenea, baza de date va fi populată cu coduri poştale personalizate pentru clienţii Companiei, persoane fizice şi juridice.În cadrul aceluiaşi demers se achiziţionează o aplicaţie software personalizată cuurmătoarele elemente:
1. Interfaţă grafică tip hartă interactivă pentru dispozitiv mobil – sistem de operare Android şi pentru PC – sistem de operare Windows;2. Sistem unic de baze de date cu suport tehnic actualizat şi configurabil fără a necesita programatori;Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga, modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei.Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel:1. Posibilitatea de autentificare numai de pe staţia de lucru din reţeaua companiei, cu jurnal de autentificare;2. Găzduirea tuturor datelor în cloud.Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele:1. Alocarea automată sau manuală de coduri poştale pentru adrese şi persoane fizice sau juridice;2. Gestionarea end to end a operaţiunilor de alocare de coduri poştale;3. Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii:3.1. Să poată fi utilizată "as a service";
3.2. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web;3.3. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de tipul de utilizatori şi tipurile de subunităţi;3.4. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire avansată pentru personalul utilizator;3.5. Să permită exportul datelor în formulare tipizate specifice;3.6. Să permită conectarea prin API la multiple sisteme;3.7. Să permită export al datelor în Excell sau alte formate uzuale.