Feedback
I.D.: 101214259

11) Proiect – Aplicaţie oficiu poştal Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie software personalizat pentru acceptarea la prezentare a tuturor prestaţiilor în cadrul subunităţilor poştale.

Data publicarii
09.08.24
Coduri CPV
72416000-9 72413000-8 72212600-5
Termenul limita pentru depunere:
23.08.24
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice: 1. Interfaţă grafică pentru calculatorul PC – sistem de operare Windows, cât şi pentru dispozitivul mobil – sistem de operare Android; 2. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita programatori 3. Sistem ce permite conectarea unui număr de utilizatori scalabil – pentru creşterea şi scăderea agilă a numărulu...
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice: 1. Interfaţă grafică pentru calculatorul PC – sistem de operare Windows, cât şi pentru dispozitivul mobil – sistem de operare Android; 2. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita programatori 3. Sistem ce permite conectarea unui număr de utilizatori scalabil – pentru creşterea şi scăderea agilă a numărului de subunităţi poştale, respectiv oficianţi/unitate poştală în funcţie de reţeaua poştală şi încărcarea oportunistică a acesteia; Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga, modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei. Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel: 1. Posibilitatea de autentificare numai de pe terminalul PC înrolat în reţeaua poştală sau de pe terminalul mobil propriu; 2. Găzduirea tuturor datelor în cloud. Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele: 1. Acceptarea la prezentare a prestaţiilor din portofoliul Companiei şi emiterea de documente justificative, de acceptare de plată, avizare, etc.; 2. Introducerea noilor clienţi şi a datelor acestora în portofoliul Companiei; 3. Interogarea unui "data lake" al Companiei în vederea furnizării de informaţii diverse pentru clienţii prezenţi la oficiu; 4. Generarea de rapoarte privind activitatea din oficiul poştal; 5. Gestionarea activităţilor privind încasări, plăţi, casieria, facturarea şi emiterea de alte documente justificative; 6. Gestionarea end to end a operaţiunilor de acceptare la prezentare în interiorul oficiului a prestaţiilor Companiei; 7. Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii: 7.1. Să poată fi utilizată "as a service"; 7.2. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web; 7.3. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de tipul de utilizatori şi tipurile de subunităţi; 7.4. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire avansată pentru personalul utilizator; 7.5. Să permită exportul datelor în formulare tipizate specifice (ex. formulare interne); 7.6. Să permită conectarea prin API la multiple sisteme; 7.7. Să permită export al datelor în Excell sau alte formate uzuale
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu