Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie
software personalizat pentru acceptarea la prezentare a tuturor prestaţiilor în cadrul
subunităţilor poştale.
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:
1. Interfaţă grafică pentru calculatorul PC – sistem de operare Windows, cât şi pentru
dispozitivul mobil – sistem de operare Android;
2. Sistem unic de baze de date...
Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie
software personalizat pentru acceptarea la prezentare a tuturor prestaţiilor în cadrul
subunităţilor poştale.
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:
1. Interfaţă grafică pentru calculatorul PC – sistem de operare Windows, cât şi pentru
dispozitivul mobil – sistem de operare Android;
2. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita
programatori
3. Sistem ce permite conectarea unui număr de utilizatori scalabil – pentru creşterea şi
scăderea agilă a numărului de subunităţi poştale, respectiv oficianţi/unitate poştală în
funcţie de reţeaua poştală şi încărcarea oportunistică a acesteia;
Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga,
modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei.
Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel:
1. Posibilitatea de autentificare numai de pe terminalul PC înrolat în reţeaua poştală sau de
pe terminalul mobil propriu;
2. Găzduirea tuturor datelor în cloud.
Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele:
1. Acceptarea la prezentare a prestaţiilor din portofoliul Companiei şi emiterea de documente
justificative, de acceptare de plată, avizare, etc.;
2. Introducerea noilor clienţi şi a datelor acestora în portofoliul Companiei;
3. Interogarea unui "data lake" al Companiei în vederea furnizării de informaţii diverse pentru
clienţii prezenţi la oficiu;
4. Generarea de rapoarte privind activitatea din oficiul poştal;
5. Gestionarea activităţilor privind încasări, plăţi, casieria, facturarea şi emiterea de alte
documente justificative;
6. Gestionarea end to end a operaţiunilor de acceptare la prezentare în interiorul oficiului a
prestaţiilor Companiei;
7. Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii:
7.1. Să poată fi utilizată "as a service";
7.2. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web;
7.3. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului de
utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau opţiuni
din interfaţa acesteia, în funcţie de tipul de utilizatori şi tipurile de subunităţi;
7.4. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire avansată
pentru personalul utilizator;
7.5. Să permită exportul datelor în formulare tipizate specifice (ex. formulare interne);
7.6. Să permită conectarea prin API la multiple sisteme;
7.7. Să permită export al datelor în Excell sau alte formate uzuale