Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie
software personalizat pentru încărcarea gestiunii factorilor poştali cu trimiterile şi
serviciile financiare zilnice pe care aceştia sunt însărcinaţi să le livreze, realizarea
traseului GPS pe care să îl parcurgă şi descărcarea gestiunii odată cu livrarea.
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:
1. Interfaţă grafic...
Compania Naţională Poşta Română S.A. intenţionează să achiziţioneze o aplicaţie
software personalizat pentru încărcarea gestiunii factorilor poştali cu trimiterile şi
serviciile financiare zilnice pe care aceştia sunt însărcinaţi să le livreze, realizarea
traseului GPS pe care să îl parcurgă şi descărcarea gestiunii odată cu livrarea.
Aplicaţia trebuie să întrunească următoarele elemente tehnice:
1. Interfaţă grafică pentru dispozitivul mobil – sistem de operare Android;
2. Sistem unic de baze de date, cu suport tehnic, actualizat şi configurabil fără a necesita
programatori;
3. Sistem ce permite conectarea unui număr de utilizatori scalabil – pentru creşterea şi
scăderea agilă a numărului de factori poştali în funcţie de încărcarea oportunistică a
reţelei poştale;
Interfaţa grafică trebuie să poată fi configurabilă, pentru a avea posibilitatea de a adăuga,
modifica sau elimina butoane, fluxuri, produse, servicii etc., în funcţie de politicile companiei.
Noua aplicaţie trebuie să corespundă cerinţelor de securitate cibernetică, astfel:
1. Posibilitatea de autentificare numai de pe terminalul mobil propriu, cu jurnal de
autentificare;
2. Găzduirea tuturor datelor în cloud.
Funcţiile pe care trebuie să le poată asigura noua aplicaţie sunt următoarele:
1. Încărcarea gestiunii prestaţie cu prestaţie prin scanarea individuală sau introducerea
manuală a acestora sau încărcarea automată a întregii genţi prin scanarea codului de bare
sau QR al zilei;
2. Generarea estimatului de traseu cu posibilitatea alegerii condiţiilor specifice precum:
mijlocul de transport, starea vremii, etc.;
3. Importarea în aplicaţie a adreselor si coordonatelor GPS şi a hărţilor distanţei alocate;
4. Descărcarea gestiunii prestaţie cu prestaţie prin scanarea individuală sau introducerea
manuală a acestora în regim GEO-fence sau descărcarea automată prin operaţiuni
alternative precum preluare confirmare de primire, avizare, bulk delivery;
5. Acceptarea la prezentare a prestaţiilor din portofoliul Companiei şi emiterea de documente
justificative, de acceptare de plată, avizare, etc.;
6. Introducerea noilor clienţi şi a datelor acestora în portofoliul Companiei;
7. Predarea înapoi la subunitatea pendinte a conţinutului nelivrat al genţii;
8. Generarea de rapoarte privind parcurgerea distanţelor şi timpii de livrare;
9. Gestionarea end to end a operaţiunilor de livrare şi acceptare la prezentare pe teren a
prestaţiilor Companiei;
10.Aplicaţia trebuie să aibă incluse următoarele tehnologii:
10.1. Să poată fi utilizată "as a service";
10.2. Să poată fi utilizată şi prin interfaţă web;
10.3. Să fie scalabilă şi customizabilă, în sensul creşterii/scăderii zilnice a numărului
de utilizatori şi adăugării, modificării sau eliminării de servicii, butoane sau
opţiuni din interfaţa acesteia, în funcţie de tipul de utilizatori şi tipurile de
subunităţi;
10.4. Să fie prevăzută cu o interfaţă intuitivă care să nu necesite instruire avansată
pentru personalul utilizator;
10.5. Să permită exportul datelor în formulare tipizate specifice (ex. formulare
interne);
10.6. Să permită conectarea prin API la multiple sisteme;
10.7. Să permită export al datelor în Excell sau alte formate uzuale.