• Instalaţii electrice: verificarea funcţionării prizelor, întrerupătoarelor, comutatoarelor şi înlocuirea celor defecte; verificarea tuburilor fluorescente, becurilor şi înlocuirea celor arse; verificarea şi întreţinerea tabloului electric şi a siguranţelor; instalare corpuri de iluminat.
• Instalaţii termice, sanitare, apă şi canal: verificarea etanşeităţii şi funcţionării corespunzătoare a scurgerilor; înlocuirea garn...
• Instalaţii electrice: verificarea funcţionării prizelor, întrerupătoarelor, comutatoarelor şi înlocuirea celor defecte; verificarea tuburilor fluorescente, becurilor şi înlocuirea celor arse; verificarea şi întreţinerea tabloului electric şi a siguranţelor; instalare corpuri de iluminat.
• Instalaţii termice, sanitare, apă şi canal: verificarea etanşeităţii şi funcţionării corespunzătoare a scurgerilor; înlocuirea garniturilor defecte la robineţii şi bateriile de chiuvete; verificarea armăturilor instalaţiilor de apă rece şi caldă; verificarea funcţionării dispozitivelor de acţionare şi plutitoarelor la wc-uri şi înlocuirea celor defecte; verificarea echipamentelor de închidere şi reglaj (robineţi, vane, supape); verificarea umplerii instalaţiei de încălzire şi funcţionării aerisitoarelor, ulterior punerii în funcţiune a centralei termice de către ICIM (centrala termică este în proprietatea şi administrarea ICIM Bucureşti);
Suplimentar acestor domenii se impune asigurarea unor servicii adiacente ce vor fi prestate la nevoie, la cererea beneficiarului:
- verificarea şi reglarea uşilor şi ferestrelor;
- gresarea încuietorilor, balamalelor, dispozitivelor de închidere automata.
- reglarea, repararea şi/sau înlocuirea feroneriei;
- transportarea, o dată pe lună a unui număr cuprins între 5-10 butelii cu gaze din holul instituţiei (parter) la cele 3 (trei) laboratoare astfel: Laboratorul de radioactivitate – parter; Laboratorul de Aer – etajul 1; Laboratorul de Deşeuri – etajul 2.
Cerinţe ale beneficiarului de care se va ţine cont la estimarea preţului/ora de prestare servicii în domeniile instalatii electrice si instalatii sanitare si termice:
achiziţia să va finaliza cu încheierea unui contract de prestări servicii, pe fiecare din domeniile mai sus precizate, cu menţiunea că se vor factura şi plăti efectiv orele prestate pe aceste domenii;
contractele se vor derula pe bază de comandă fermă;
termenul de prestare a serviciului va fi de 24 ore de la comunicarea, în scris, a disfuncţionalităţii de către ANPM;
unitatea de măsură, cuantificare, a prestării de servicii - ,,oră".
Pentru estimarea valorii achiziţiei s-au luat în calcul următoarele:
câte 2 prestări de servicii/săptămână, a câte 4 ore, pentru fiecare domeniu ;
perioadă prestare servicii - 45 săptămâni (de la 24.02 la 31.12.2020);