.Servicii de proiectare pentru fazele: Studii de teren (Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af), Studiu de fezabilitate (S.F.), studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, parte componentă a studiului...
.Servicii de proiectare pentru fazele: Studii de teren (Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af), Studiu de fezabilitate (S.F.), studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, parte componentă a studiului de fezabilitate, precum şi orice alte studii de specialitate relevante pentru buna funcţionare a obiectivului de investiţii "Sediu Tribunalul Alba", Municipiul Alba Iulia, Str. Târgului, Nr. 12, Judeţul Alba, din cadrul Programului Naţional de construcţii de interes public sau social.
Valoarea estimata a serviciilor este de 360.112,90 lei, fara TVA.
Obiectivul de investitii face parte din Programul National de constructii de interes public sau social subprogramul Instante Judecatoresti.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.