Feedback
I.D.: 1971251

- Servicii administrative pentru un numar maxim de 60 (saizeci) de Salariati ai Prestatorului, în favoarea Achizitorului.

Data publicarii
19.02.14 Exista 208.439 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79620000-6 79630000-9
Termenul limita pentru depunere:
02.04.14
 
 
Documente participare:
  1. 2-149364.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
-Obiectul prezentei proceduri consta în încheierea unui Acord cadru de servicii având ca obiect prestarea de servicii administrative pentru un numar maxim de 60 (saizeci) de Salariati ai Prestatorului, în favoarea Achizitorului. -În vederea realizarii Obiectului Acordului Cadru, Prestatorul pune la dispozitia Achizitorului un numar maxim de 60 de Salariati, Caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de servicii: imprimare, copiere, fax si scanare documente pentru Primaria Municipiului Timisoara 31.07.18
Contract având ca obiect furnizarea a 160 buc. memorii USB portabile 20.03.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie, obţinere avize, acorduri, autorizaţii, etc, achitare taxe, pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuit in spatii administrative  
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spaţii administrative 27.08.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spaţii administrative pentru sediul ANCOM din Târgu-Jiu, str. Motrului, nr.3A 20.08.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie , obţinere avize, acorduri etc, achitare taxe, pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spatii administrative 18.04.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară , precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri etc, achitare taxe, pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spatii administrative 11.04.19
Elaborare documentaţii tehnico-economice fazele Studiu de fezabilitate şi Proiect tehnic privind investiţia: Modernizare DJ 593B Parţa - Petroman  
Servicii de curăţare scaune, Sală Cor şi Birouri administrative  
Achiziţionarea de servicii de asigurare de personal calificat - conducatori auto transport rutier de persoane (conducatori autobuz) potrivit profilului specificat de către S.T.P.T. S.A". 30.10.23