Lucrările se vor executa conform descrierilor din caietul de sarcini si documentaţia aferenta. Cantităţile vor fi conform proiectului tehnic, iar valoarea estimată a lucrărilor de execuţie de 2.250.263,04 lei fără TVA se compune din următoarele categorii de cheltuieli:
1. Cheltuieli amenajari pentru protectia mediului şi aducerea la starea iniţială 1.222,45 lei fără TVA
2. Cheltuieli pentru investiţ...
Lucrările se vor executa conform descrierilor din caietul de sarcini si documentaţia aferenta. Cantităţile vor fi conform proiectului tehnic, iar valoarea estimată a lucrărilor de execuţie de 2.250.263,04 lei fără TVA se compune din următoarele categorii de cheltuieli:
1. Cheltuieli amenajari pentru protectia mediului şi aducerea la starea iniţială 1.222,45 lei fără TVA
2. Cheltuieli pentru investiţia de baza: 2.228.821,85 lei fără TVA
3. Organizare de şantier: 20.218,74 lei fără TVA
Durata de execuţie a contractului este de 12 luni, începând de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.
Pentru realizarea lucrărilor la podul nou, în vederea asigurării circulaţiei vehiculelor şi pietonilor în condiţii de siguranţă şi confort, corespunzătoare unui drum de legătură corespunzător unui drum de clasa tehnică V, în conformitate cu ,,Normele tehnice privind proiectarea, construirea şi modernizarea drumurilor’’ aprobate prin Ordinul Ministerului Transporturilor nr. 1296/2017, este necesar să se execute următoarele lucrări:
- Organizarea de şantier;
- Lucrări infrastructuri pod;
- Lucrări suprastructură;
- Lucrări rampe de acces pod;
- Lucrări în albie.
1.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
NOTA
Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la punctul 1, va pune Autoritatea Contractanta în imposibilitatea de a oferi un raspuns în termenul mentionat la punctul 2, drept urmare, orice solicitare de clarificare transmisă în afara termenului menţionat va fi considerată tardivă.