Durata de execuţie a contractului este de 18 luni.
Ofertantul declarat câştigător are obligaţia de a respecta soluţia recomandată în proiectul tehnic şi expertiza tehnică.
Pentru aducerea drumului la parametrii tehnici care să ofere condiţii optime de siguranţă şi confort rutier se vor executa următoarele :
- lucrări de reabilitare,
- lucrări de colectare şi evacuare a apelor meteorice din zona drumurilor,
- lucrări de ...
Durata de execuţie a contractului este de 18 luni.
Ofertantul declarat câştigător are obligaţia de a respecta soluţia recomandată în proiectul tehnic şi expertiza tehnică.
Pentru aducerea drumului la parametrii tehnici care să ofere condiţii optime de siguranţă şi confort rutier se vor executa următoarele :
- lucrări de reabilitare,
- lucrări de colectare şi evacuare a apelor meteorice din zona drumurilor,
- lucrări de siguranţă a circulaţiei.
Drumul modernizat va avea următoarea structură rutieră:
- 4.0 cm, strat de uzură din BAR 16;
- 6.0 cm, strat de legatură din BAD 22,4;
- 20.0 cm, strat superior de fundaţie din piatră spartă ;
- 40.0 cm, strat inferior de fundaţie din balast, după scarificare, şi completarea zestrei existente cu un strat de min.15.0 cm din balast, reprofilare, nivelare şi compactare (zestrea existenta fiind in grosime medie de 15-30cm);
Pe zonele unde se impune lărgirea platformei structura rutieră va fi:
- 4.0 cm, strat de uzură din BAR 16;
- 6.0 cm, strat de legatură din BAD 22,4;
- 20.0 cm, strat superior de fundaţie din piatră spartă ;
- 40.0 cm, strat inferior de fundaţie din balast;
Pentru colectarea şi evacuarea apelor meteorice s-a prevăzut amenajarea de rigole, rigole carosabile, şi podete.
Pentru asigurarea desfăşurării circulaţiei în condiţii de siguranţă se prevad următoarele lucrări:
- marcaje longitudinale şi transversale conform SR 1848/7;
- montarea de indicatoare de circulaţie conform SR 1848/1,2 si 3;
- parapete metalice direcţionale de tip semigreu;
A. INDICATORI ECONOMICI (lei fără TVA):
Valoarea totală a investiţiei
din care:
Construcţii-montaj
Cheltuieli diverse şi neprevăzute:
Sursa de finanţare:
Faza documentaţiei: 7.708.683,05 lei
7.070.163,47 lei
356.691,78 lei
Buget Local, Buget de Stat şi alte surse legal constituite;
Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie, Proiect Tehnic de Execuţie – rest de executat
B. INDICATORI TEHNICI:
Lungimea drumului modernizat 4,481 km
Lăţime platformă drum 6,00 m
Lăţime parte carosabilă 4,75 – 5,50 m
Acostamente
Rigole din beton descoperite
Rigole carosabile acoperite
Podeţe tubulare D=1000 mm
Parapet direcţional semigreu
Fundaţii adâncite parapet 1 x 0,50 m
4.069,00 m
260,00 m
26 buc (L=208 m)
4.290,00 m
1.666,00 m
Sistem rutier:
a) Platformă existentă
- Strat de uzură din BAR 16 4 cm
- Strat de legătură din BAD 22,4 6 cm
- Strat superior de fundaţie din piatră spartă
- Strat superior de fundaţie din balast
- completare cu balast
- scarificare strat existent din balast 20 cm
40 cm, din care:
min. 15 cm
15 – 30 cm
b) Casete de lărgire (sistem rutier nou)
- Strat de uzură din BAR 16 4 cm
- Strat de legătură din BAD 22,4 6 cm
- Strat superior de fundaţie din piatră spartă
- Strat superior de fundaţie din balast
20 cm
40 cm
Documentaţia tehnică poate fi obţinută în format electronic prin vizitarea SICAP , accesând site-ul www.e-licitatie.ro, vizualizând sau descărcând documentele anexate anunţului de participare.