In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de EXECUŢIE LUCRARI :,, INFIINTARE CRESA IN LOC SOMES-ODORHEI JUDETUL SALAJ “
Valoarea estimata a contractului este de 1.001.698,51 lei, fara TVA, din care:
- 27.327,73 lei, fara TVA, Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii – cap. 2
- 956.588,35 lei fara TVA - Constructii si...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de EXECUŢIE LUCRARI :,, INFIINTARE CRESA IN LOC SOMES-ODORHEI JUDETUL SALAJ “
Valoarea estimata a contractului este de 1.001.698,51 lei, fara TVA, din care:
- 27.327,73 lei, fara TVA, Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii – cap. 2
- 956.588,35 lei fara TVA - Constructii si instalatii - cap 4.1.
- 2.482,43 lei fara TVA - . Montaj utilaje şi echipamente tehnologice şi funcţionale cap. 4.2.
- 15.300 lei fara TVA - Utilaje şi echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj cp. 4.3.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului (deviz general), acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute de art.221 alin(1) litera (f) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
NOTA:
Potrivit prevederilor art.160 din Legea 98/2016 modificata si completata prin OUG nr.107/2017, autoritatea contractanta stabileste un termen limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor, astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare /informatii suplimentare este incarcata in SEAP in cadrul termenului-limita de 10 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1 din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a datelor cu 5 zile.