Feedback
I.D.: 107560602

,, Acord cadru – Intretinere curenta pe timp de iarna pentru drumurile nationale din administrarea DRDP Craiova, anul I – IV: Lot 1 – SDN Craiova "

Data publicarii
31.12.24
Coduri CPV
90620000-9
Termenul limita pentru depunere:
10.02.25
Pretul estimativ:
93.085.932,39 RON - 93.085.932,39 RON
Documente participare:
  1. ACC_17784_DF1229990.pdf
  2. Anexa la Documentatia de atribuire.pdf
  3. Conditii contractuale.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In conformitate cu prevederile "Nomenclatorului privind lucrările si serviciile aferente drumurilor publice" nr. 346 din 15 mai 2000 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I nr.255/8.VI.2000 Anexa 1 si 2, Ind. 102. Intretinere curenta pe timp de iarna, in cadrul acordului cadru/contractului subsecvent se vor executa urmatoarele: ► Deszapezirea mecanica Activitatea de deszapezire a drumurilor nationale, drumur...
In conformitate cu prevederile "Nomenclatorului privind lucrările si serviciile aferente drumurilor publice" nr. 346 din 15 mai 2000 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I nr.255/8.VI.2000 Anexa 1 si 2, Ind. 102. Intretinere curenta pe timp de iarna, in cadrul acordului cadru/contractului subsecvent se vor executa urmatoarele: ► Deszapezirea mecanica Activitatea de deszapezire a drumurilor nationale, drumurilor expres si a autostrazilor se va efectua in conformitate cu prevederile "Normativului privind prevenirea si combaterea înzăpezirii drumurilor publice “ – Indicativ AND nr. 525/2013 si a "Ghidului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" - avizat in Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR-SA cu nr.5036/01.04.2021 si consta in: • raspandirea mecanica a materialelor antiderapante sau a substantelor chimice in scopul prevenirii sau combaterii poleiului, ghetii sau a zapezii (ore); • patrularea cu utilaje pentru informarea privind starea drumurilor nationale, drumurilor expres si a autostrazilor sau pentru prevenirea inzapezirii in timpul ninsorilor linistite sau al viscolelor moderate (viteza vantului sub 30 km/h) (ore); • deszapezirea mecanica cu utilaje specifice (ore); • degajarea vehiculelor inzapezite care impiedica actiunea de deszapezire de pe platforma drumurilor (ore). ► Informari privind starea drumurilor (dupa caz) Asigurarea permanentei, instruirea personalului si asigurarea logisticii necesare este in sarcina Prestatorului. Informarile se vor efectua conform "Normativului privind prevenirea si combaterea înzăpezirii drumurilor publice“ – Indicativ AND nr.525/2013, precum si a Ordinului Ministrului Transporturilor privind functionarea Comandamentului Central de Iarna. Personalul Prestatorului va transmite informatiile privind viabilitatea drumurilor nationale / drumurilor expres / autostrazilor, dupa caz, conform programului de raportare stabilit de Beneficiar. Autoutilajele si numarul acestora pe baze este stabilit in cadrul Anexelor ..... (mimim si maxim) aferente acordurilori cadru/contractelor subsecvenet". Caracteristicile tehnice ale utilajelor si echipamentelor, ce vor fi utilizate la activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna sunt cele prevazute in Tabelul 2 din ,,Normativul privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" – Indicativ AND 525/2013, cat si a cerintelor din Caietul de sarcini. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, si totodata in conformitate cu art. 161 alin. 1 din cadrul aceleiasi legi, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B), si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu