Feedback
I.D.: 61014561

,, ACHIZIŢIE DE PRODUSE IT - LOTUL 1: Echipamente si dispozitive periferice şi/sau LOTUL 2: Licente software şi/sau LOTUL 3:Echipamente si licente pentru up-grade datacenter"

Data publicarii
17.09.21 Exista 205.274 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9
Termenul limita pentru depunere:
27.09.21
Pretul estimativ:
717.817,00 RON - 717.817,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. Model contract de furnizare.pdf
  3. SECTIUNEA FORMULARE.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
,, ACHIZIŢIE DE PRODUSE IT - LOTUL 1: Echipamente si dispozitive periferice şi/sau LOTUL 2: Licente software şi/sau LOTUL 3:Echipamente si licente pentru up-grade datacenter"1. LOTUL 1: Echipamente si dispozitive periferice 1.1.Staţii de lucru PC tip 1 – 15 bucăţi 1.2.Staţii de lucru PC tip 2 – 50 bucăţi 1.3.Staţii de lucru PC tip 3 – 3 bucăţi 1.4.Staţii de lucru PC tip 4 – 4 bucăţi 1.5.Monitoare LED – 5 bucăţi 1.6.Monitoa...
,, ACHIZIŢIE DE PRODUSE IT - LOTUL 1: Echipamente si dispozitive periferice şi/sau LOTUL 2: Licente software şi/sau LOTUL 3:Echipamente si licente pentru up-grade datacenter"1. LOTUL 1: Echipamente si dispozitive periferice 1.1.Staţii de lucru PC tip 1 – 15 bucăţi 1.2.Staţii de lucru PC tip 2 – 50 bucăţi 1.3.Staţii de lucru PC tip 3 – 3 bucăţi 1.4.Staţii de lucru PC tip 4 – 4 bucăţi 1.5.Monitoare LED – 5 bucăţi 1.6.Monitoare multimedia – 10 bucăţi 1.7.Laptop tip 1 – 20 bucati 1.8.Laptop tip 2 – 2 bucati 1.9.Switch de retea – 4 bucăţi 1.10.Surse noninteruptibile pentru switch-uri – 4 bucăţi 1.11.Sisteme videoconferinta – 2 bucăţi 1.12.Punct de acces WiFi – 10 bucăţi 1.13.Casti cu microfon – 77 bucati 2.LOTUL 2: Pachete software 2.1.Licenta software productie video si streaming - 1 bucată 2.2.Licenta Windows Server 2019 Datacenter 16 core - 1 bucată 2.3.Licenta SQL Server Standard core 2019 (2 core) - 1 bucată 2.4.Licenta Windows Server 2019 External Connector - 3 bucăţi 2.5.Soluţie Backup Servere Fizice si Virtuale– 1 bucată 2.6.Soluţie arhivare Email 400 căsuţe email - 1 bucată 3.LOTUL 3: Echipamente pentru up-grade datacenter 3.1.Router de tip Unified Threat Protection – 1 bucată 3.2.Server Virtualizare – 1 bucată 3.3.Discuri SSD pentru echipament de stocare – 12 bucăţi Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 8 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări în a 5 -a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Clauză suspensivă: Prezenta procedura de atribuire a prezentului contract pentru LOTUL 2: Licente software este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, achizitorul precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, achizitorul, după primirea notificării cu privire la nealocarea de fonduri, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că achizitorul nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă achizitorul a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
,, ACHIZIŢIE DE PRODUSE IT - LOTUL 1: Echipamente si dispozitive periferice şi/sau LOTUL 2: Licente software şi/sau LOTUL 3:Echipamente si licente pentru up-grade datacenter"  
"ACHIZIŢIE DE PRODUSE IT" divizate în 3 loturi, după cum urmează: LOTUL 1: Echipamente şi dispozitive periferice LOTUL 2: Licenţe software servere LOTUL 3: Echipamente pentru up-grade datacenter 25.01.23
Execuţia lucrărilor de proiectare si execuţie - construire sanie de vară în Poiana Braşov.  
Achiziţia de dezinfectanţi de mâini, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de alcool, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de clor, măşti de protecţie şi prosoape de hârtie împăturite de tip Z pentru acoperirea necesarului privind protecţia elevilor, a personalului didactic şi nedidactic din unităţiile/ instituţiile de învăţământ preuniversitar din Muncipiul Braşov, impartita pe 5 loturi 10.05.21
Acord-cadru pentru furnizarea gazelor naturale, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 05.07.22
Acord-cadru pentru furnizarea gazelor naturale, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 05.07.22
Acord-cadru pentru furnizarea energiei electrice, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 12.07.22
Acord-cadru pentru furnizarea energiei electrice, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 12.07.22
Acord-cadru furnizare gaze naturale, la Unitatea Militară 01751 Râşnov, pe o perioadă de 6 luni  
Acord cadru de furnizare produse agroalimentare, pe o perioadă de 24 de luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov 12.07.21