Feedback
I.D.: 35426503

 Stabilirea valorii estimate a lucrărilor pe fiecare lot în parte  Consultare cu privire la lucrările necesare si la cantitătile de lucrări  Formularea propunerilor financiare pentru fiecare lot în parte se va face doar in urma vizitarii locatiei

Data publicarii
22.04.19 Exista 780.064 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000 45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
16.05.19
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1005862.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin consultarea de piaţă, autoritatea contractantă doreşte :  Să stabilească valoarea estimată a lucrărilor de reparatii pe fiecare lot în parte  Să stabilească lucrările necesare si cantitătile de lucrări trecute în formulare  Formularea propunerilor financiare pentru fiecare lot în parte se va face doar in urma vizitării locatiilor in perioada 23.04 – 09.05.2019, de luni – vineri, in intervalul orar 08,30 – 12,00...
Prin consultarea de piaţă, autoritatea contractantă doreşte :  Să stabilească valoarea estimată a lucrărilor de reparatii pe fiecare lot în parte  Să stabilească lucrările necesare si cantitătile de lucrări trecute în formulare  Formularea propunerilor financiare pentru fiecare lot în parte se va face doar in urma vizitării locatiilor in perioada 23.04 – 09.05.2019, de luni – vineri, in intervalul orar 08,30 – 12,00. Intentia de vizitare a apartamentelor va trebui declarata de catre operatorii economici interesati, cu min. 24 de ore inainte, telefonic si/ sau scriptic. Vă rugăm să mentionati, în adresa de intentie, ce apartamente doriti să vizitati (ce loturi). De asemenea, se va transmite obligatoriu pe adresa de e-mail, o lista care va cuprinde numele persoanelor delegate si CNP – urile acestora. Adresa de e-mail este: administrativ@social2.ro. Persoana de contact desemnată din partea Directiei Administrativ este : Dnul Viorel Ionescu 0730.086 943.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Stabilirea valorii estimate a achizitiei de constatare, întocmire deviz de remediere si punere în functiune a instalatiilor de irigare Consultare cu privire la termenul de executie Formularea propunerii tehnice si financiare se va face doar in urma vizitării locatiei 23.09.20
Stabilirea valorii estimate a achizitiei si montajului unei scări metalice de pod pliabilă tip trapă Consultare cu privire la termenul de executie (livrare si montare). Formularea propunerii tehnice si financiare se va face doar in urma vizitării locatiei 09.09.20
Stabilirea valorii estimate de "Lucrări de montare priză de 380 V cu un circuit electric separat pt alimentare maşină de curăţat cartofi EMPERO 20 kg" Consultare cu privire la termenul de întocmire a devizelor şi a lucrărilor Formularea propunerii tehnice şi financiare in urma vizitării locaţiei 13.03.23
Stabilirea valorii estimate pentru "ACHIZIŢIE SISTEME DE SUPRAVEGHERE VIDEO PENTRU LOCAŢII APARTINAND DGASPC SECTOR 2". Consultare cu privire la termenul de instalare si punere in functiune Formularea propunerii tehnice şi financiare se va face cu recomandarea vizitării locaţiilor 22.08.22
Servicii de curatenie pentru Centrul Rezidential pentru Persoane Varstnice ,,Speranta”. 11.04.19
Stabilirea valorii estimate “Servicii privind realizarea Expertizei Tehnice a Instalaţiilor Electrice în Centrul de zi “Pinocchio" Consultare cu privire la cerinţele tehnice şi la termenul de realizare Formularea propunerii tehnice şi financiare se va face doar în urma vizitei locaţiei 30.03.23
Determinarea valorii estimate pentru fiecare lot in parte precum şi a unor puncte de vedere concrete legate de Documentaţia de atribuire pentru "Extinderea şi reabilitarea infrastructurii de apă şi apă uzată în zonele Ghidigeni, Olteniţei şi Cheile Turzii, din Municipiul Bucureşti" 25.07.24
SUSPENDATA - ACORD- CADRU "RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari", Lot 1 si Lot 2. 18.12.24
ACORD- CADRU „RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari”, Lot 1 si Lot 2. 18.12.24
ACORD- CADRU "RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari", Lot 1 si Lot 2. 18.12.24