În vederea desfășurării în bune condiții a traficului rutier pe drumurile județene administrate de SERVICIUL MENTENANȚĂ DRUMURI
ȘI PODURI din cadrul DIRECȚIEI TEHNICE DE INVESTIȚII, ținând cont de starea tehnică rea și foarte rea a unor tronsoane de
drumuri județene pe care au apărut multiple degradări în structura rutieră (faianțări, fisuri longitudinale și transversale,
făgașe, gropi, denivelări, refulăr...
În vederea desfășurării în bune condiții a traficului rutier pe drumurile județene administrate de SERVICIUL MENTENANȚĂ DRUMURI
ȘI PODURI din cadrul DIRECȚIEI TEHNICE DE INVESTIȚII, ținând cont de starea tehnică rea și foarte rea a unor tronsoane de
drumuri județene pe care au apărut multiple degradări în structura rutieră (faianțări, fisuri longitudinale și transversale,
făgașe, gropi, denivelări, refulări, etc.), foarte periculoase pentru siguranța circulației, este necesară încheierea unui
acord cadru de “Straturi bituminoase foarte subțiri la rece”.Normele tehnice pe baza cărora se execută lucrările de întreținere
la drumurile publice sunt reglementate prin Ordinul nr. 346/2000 privind modificarea și completarea Ordinului Ministrului
transporturilor nr. 78/1991 – pentru aprobarea nomenclatorului activităților de administrare, exploatare, întreținere și reparații
la drumurile publice.Straturile bituminoase foarte subțiri executate la rece sunt lucrări și servicii privind întreținerea
periodică a drumurilor publice, operațiuni reglementate în Nomenclatorul AND 554/2002 – Anexa 1.Lucrările de întreținere drumuri
asfaltate se execută conform indicativului 101 , care face parte din Capitolul B a buletinului tehnic rutier– ”Lucrări și
servicii privind întreținerea curentă a drumurilor publice”.Lucrările de straturi bituminoase foarte subțiri executate la
rece pentru întreținerea periodică se execută conform normelor prevăzute la Capitolul C - Lucrări și servicii privind întreținerea
periodică a drumurilor publice, indicativ 104.Pentru execuția lucrărilor de șlam este necesar în primul rând executarea tuturor
lucrărilor de reparații ale structurii rutiere aferente tronsonului de drum județean pe care se va aplica șlamul.Perioada
de garanție a lucrărilor de șlam este de 2 ani conform normelor privind periodicitatea lucrărilor de întreținere și reparații
curent la drumurile publice.Personalul din cadrul Serviciului Mentenanță Drumuri și Poduri a efectuat revizii pe aceste drumuri
și a stabilit cantitățile de lucrări necesare pentru remedierea degradărilor apărute pe drumurile asfaltate din cadrul acestor
sectoare.Valoarea estimată calculată este de: Acord Cadru minim 1.142.835,12 lei fără TVA si Acord Cadru maxim 79.998.458,41
lei fără TVA, iar Contract Subsecvent minim 228.567,02 lei fără TVA si Contract Subsecvent maxim 6.857.010,72 lei fără TVA.In
conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in
legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul limită
în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare
este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. Art. 161 din Lg 98/2016.