Feedback
I.D.: 30118465

„Servicii de întreţinere tehnică"

Data publicarii
10.08.18 Exista 729.135 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79993000-1
Termenul limita pentru depunere:
22.08.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1011122.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ lansează prezenta procedură simplificata pentru încheierea unui contract de "Servicii de intretinere tehnica" pentru sediile centrale ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură din Bucureşti, pentru o perioada estimată de 4 luni începând cu 01.09.2018 până la finele anului 2018 cu posibilitatea de prelungire 4 luni în anul 2019. Cerintele tehnice ale servicii...
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ lansează prezenta procedură simplificata pentru încheierea unui contract de "Servicii de intretinere tehnica" pentru sediile centrale ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură din Bucureşti, pentru o perioada estimată de 4 luni începând cu 01.09.2018 până la finele anului 2018 cu posibilitatea de prelungire 4 luni în anul 2019. Cerintele tehnice ale serviciilor care urnează a fi prestate sunt prezentate în Caietul de sarcini. Valoarea estimată pentru prezenta achiziţie publică este de: 117.937,27 lei fără TVA, valoare care include şi optiunea de suplimentare a contractului cu 4 luni dupa data de 31.12.2018 si cuprinde atât valoarea estimată a serviciilor de intretinere (tip abonament lunar), cât şi valoarea pieselor si materialelor utilizate in prestarea acestora. Valoarea estimată a prezentei achiziţii pentru o perioadă preconizată de derulare a contractului de 4 luni, începând cu 01.09.2018 până la 31.12.2018 este de 64.669,91 lei, fără TVA si include atât valoarea estimată a serviciilor de intretinere (tip abonament lunar), cât şi valoarea pieselor si materialelor utilizate in prestarea acestora. Fată de această valoare estimată, de 64.669,91 lei, fără TVA, se vor elabora şi evalua ofertele din punct de vedere financiar.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 71356100-9). 29.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificat şi încărcat stingătoare din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50413200-5), 29.11.18
"Servicii de întreţinere, reparaţii, furnizare piese de schimb pentru instalaţii de climatizare şi refrigerare, ventilaţie, termice (inclusiv punct termic propriu), sanitare, precum şi aparate şi echipamente componente instalaţiilor" ce deservesc imobilul situat în bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti,,  
Servicii de întretinere, management backup si restaurare a sistemelor de operare tip server 22.04.16
Servicii de întretinere, management backup si restaurare a sistemelor de operare tip server 02.06.15
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia şi Renault din dotarea ANCOM DR Cluj 22.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj 10.12.18
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer, precum şi echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.  
SERVICII DE MENTENANTA  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO 17.09.18