Podul metalic de la km 441+261, linia 100 Or?ova - Jimbolia, amplasat între sta?iile Poarta-Teregova, este pasaj inferior peste DN6, realizat în sistem grinzi cu inima plina cale jos, oblic, cu deschiderea de 26,10 m ?i înal?imea libera sub pod de 4,50 m. Datorita înal?imii libere reduse, în condi?iile unui trafic greu intens existent pe DN6, s-au produs loviri ale structurii podului de catre autovehiculele în circula?ie c...
Podul metalic de la km 441+261, linia 100 Or?ova - Jimbolia, amplasat între sta?iile Poarta-Teregova, este pasaj inferior peste DN6, realizat în sistem grinzi cu inima plina cale jos, oblic, cu deschiderea de 26,10 m ?i înal?imea libera sub pod de 4,50 m. Datorita înal?imii libere reduse, în condi?iile unui trafic greu intens existent pe DN6, s-au produs loviri ale structurii podului de catre autovehiculele în circula?ie care au afectat elemente ale contravântuirii generale, a talpilor inferioare ale antretoazelor ?i ale grinzilor principale. Pentru remediere, în luna iulie 2015 au fost executate lucrari de consolidare a podului metalic ?i lucrari de refacere a protec?iei anticorozive.
Podul metalic km 451+403, linia 100 Or?ova - Jimbolia, între sta?iile Armenis – Slatina Timis, este pasaj inferior peste DN6, realizat în sistem grinzi independente cu zabrele nituite cu înal?ime variabila (GZCSN ), este oblic si are deschiderea de 48,60 m ?i înaltimea libera de 4,65 m. Pentru protec?ia suprastructurii metalice, podul a fost prevazut cu portale de protectie pe ambele parti ale drumului national, care datorita lovirilor au fost degradate ?i nu au mai putut fi amplasate în condi?ii de siguran?a pe stâlpii degrada?i, iar la reabilitarea DN 6 s-a impus îndepartarea lor pentru largirea par?ii carosabile. Datorita înaltimii libere reduse si a traficului rutier foarte intens, suprastructura metalica a fost lovita, cu afectarea si deteriorarea talpilor inferioare ale grinzilor principale.
Prin executia lucrarilor de reparatie a portalelor de protectie se va realiza protectia podurilor pe care se afla linia de cale ferata Caransebes – Orsova si va fi asigurata circulatia trenurilor în conditii de siguranta.
1. Valoarea estimata a achizitiei pentru lotul 1 este de 584.690,73 lei fara TVA (695.781,97 lei cu TVA) conform Devizului General întocmit de catre proiectantul de specialitate SC RIMS CO SRL Bucuresti din care: 519.725,09 lei - valoarea C+I, 12.993,13 lei – cheltuieli cu organizarea de santier ?i 51.972,51 lei - cheltuieli diverse si neprevazute.
2. Valoarea estimata a achizitiei pentru lotul 2 este de 297.464,54 lei fara TVA (353.982,80 lei cu TVA) conform Devizului General întocmit de catre proiectantul de specialitate SC RIMS CO SRL Bucuresti din care: 264.412,93 lei - valoarea C+I, 6.610,32 lei – cheltuieli cu organizarea de santier ?i 26.441,29 lei - cheltuieli diverse si neprevazute.
Valoarea totala estimata a achizitiei este de 882.155,27 lei fara TVA .