Executia prezentului contract de achizitie publica presupune prestarea unor servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului şi executarea unor lucrări pentru obiectivul de investitii „Reabilitare Scoala Gimnaziala Vasile Alecsandri, Corbu”, dupa cum urmeaza:
1. Etapa I - Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferente obiectivului „Reabilitare Scoala Gimnaziala Vasile Alecsandri, Corbu”, dupa cu...
Executia prezentului contract de achizitie publica presupune prestarea unor servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului şi executarea unor lucrări pentru obiectivul de investitii „Reabilitare Scoala Gimnaziala Vasile Alecsandri, Corbu”, dupa cum urmeaza:
1. Etapa I - Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferente obiectivului „Reabilitare Scoala Gimnaziala Vasile Alecsandri, Corbu”, dupa cum urmeaza:
a) (D.T.A.C.),
b) (D.T.O.E.),
c) documentaţii necesare in vederea obtinerii acordurilor si avizelor
d) documentaţie necesara in vederea obtinerii punctului de vedere al autoritatii competente pentru protectia mediului
e) (P.T.), inclusiv (D.E.),
f) alte documentatii
Etapa a II-a - Acordarea de asistenta tehnica din partea proiectantului
Etapa a III-a - Executarea lucrarilor
In conformitate cu prevederile devizului general aferent obiectivului „Reabilitare Scoala Gimnaziala Vasile Alecsandri, Corbu”, intocmit la faza D.A.L.I., valoarea estimata pentru acest contract este de 2.778.381,61 lei, defalcată astfel:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 107.574,93 lei, defalcata dupa cum urmeaza:
Linia 3.3 Proiectare si inginerie
• sublinia 3.3.1.2 Proiect tehnic si detalii de executie – 62.000,00 lei
• sublinia 3.3.2 Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor inclusiv doumentatii de bransamente la utilitati – 29.503,10 lei
Linia 3.6 Asistenta tehnica din partea proiectantului
• sublinia 3.6.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului - 16.071,83 lei
II. Lucrari – 2.670.806,68 lei, defalcata dupa cum urmeaza:
Linia 1.3 Amenajari pentru protectia mediului – 14.452,87 lei
Linia 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor – 16.765,05 lei
Linia 4.1 Constructii si instalatii – 2.193.191,75 lei
Linia 4.2 Montaj utilaje tehnologice – 14.191,29 lei
Linia 4.3 Utilaje si echipamente tehnologice si functionale cu montaj– 346.447,97 lei
Linia 5.1 Organizare de şantier
• sublinia 5.1.2 Lucrari de constructii – 59.006,20 lei
• sublinia 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier – 14.751,55 lei
Linia 6.2 Probe tehnologice si teste – 12.000,00 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în devizul general, respectiv suma de 290.000,00 lei, desi a fost luata în considerare pentru alegerea procedurii aplicabile. Aceasta suma va putea fi accesata, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 13 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.