servicii acces Internet (legătură principală şi secundară), televiziune digitală, telefonie fixă, Call Center, mentenanţă sisteme telefonie - pentru CJC şi CMZ, reprezintă conexiunea secundară de acces internet pentru sediul principal – Bd. Tomis 51 şi sediul din Aleea Magnoliei nr. 2, Bloc L4, telefonie fixă şi televiziune digitală, conexiune internet principală pentru sediile CJC – Pavilion Expoziţional (Bd. Mamaia 331A) ...
servicii acces Internet (legătură principală şi secundară), televiziune digitală, telefonie fixă, Call Center, mentenanţă sisteme telefonie - pentru CJC şi CMZ, reprezintă conexiunea secundară de acces internet pentru sediul principal – Bd. Tomis 51 şi sediul din Aleea Magnoliei nr. 2, Bloc L4, telefonie fixă şi televiziune digitală, conexiune internet principală pentru sediile CJC – Pavilion Expoziţional (Bd. Mamaia 331A) şi sediul din Str. N. Titulescu 32 (Centrul de Excelenţă în servicii Tomis), telefonie şi televiziune digitală, interconectare prin VPN, servicii şi mentenanţă sistem telefonie pentru Centrul Militar Zonal (CMZ), conform Caiet de sarcini atasat si in conformitate cu oferta depusa si inregistrata la sediul CJC, sub nr. 15693/13.04.2022.
Furnizorul asigură:
- suport tehnic 24 ore din 24 - serviciul putând fi apelat permanent şi prompt în cazuri de deranjamente
- pe toată durata derulării contractului orice depanare a conexiunilor asigurate, fără costuri suplimentare
Va fi numit un consultant tehnic pentru CJC care va fi responsabil şi de rezolvarea problemelor apărute, în vederea menţinerii calităţii serviciului prestat
În cazul defecţiunilor, beneficiarul va fi notificat tefefonic sau fax în cel mult 30 minute de la apariţia defecţiunilor, iar remedierea se va face Ia cel mult 4 ore de la producerea acestora
Toate problemele apărute pot fi comunicate furnizorului prin telefon, fax sau e-mail - timpul de răspuns (reparaţie) de la anunţarea defecţ.