Pth, DE, DTAC, obtinere avize, asistenta - tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor aferente obiectivelor de investiţie aprobate încadrul PNDL 2017-2020, respectiv: „Reabilitarea, modernizarea si dotarea Colegiul National “Kemal Ataturk” din Municipiul Medgidia, judetul Constanta”; „Reabilitarea, modernizarea si dotarea Gradinitei Ion Creanga din Municipiul Medgidia, judetul Constanta”
Valoarea estimata a ...
Pth, DE, DTAC, obtinere avize, asistenta - tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor aferente obiectivelor de investiţie aprobate încadrul PNDL 2017-2020, respectiv: „Reabilitarea, modernizarea si dotarea Colegiul National “Kemal Ataturk” din Municipiul Medgidia, judetul Constanta”; „Reabilitarea, modernizarea si dotarea Gradinitei Ion Creanga din Municipiul Medgidia, judetul Constanta”
Valoarea estimata a contractelor este de: 6.923.090,68 lei fara TVA, valoare defalcata dupa cum urmeaza:
1. „Reabilitarea, modernizarea si dotarea Colegiul National “Kemal Ataturk” din Municipiul Medgidia, judetul Constanta” - 5.829.702,58 lei fara TVA
- Proiect tehnic, detalii de execuţie si caiete de sarcini: 70.270 lei fara TVA
- DTAC: 9.000 lei fara TVA
- Asistenţă Tehnică din partea proiectantului: 36.353 lei fara TVA
- Executie lucrari: 5.714.079,58 lei fara TVA
2. „Reabilitarea, modernizarea si dotarea Gradinitei Ion Creanga din Municipiul Medgidia, judetul Constanta – 1.093.388,10 lei fara TVA
- Proiect tehnic, detalii de execuţie si caiete de sarcini: 18.024,44 lei fara TVA
- DTAC: 500 lei fara TVA
- Asistenţă Tehnică din partea proiectantului: 9.012,22 lei fara TVA
- Executie lucrari: 1.065.851,44 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.