Feedback
I.D.: 35349239

”Acord cadru de furnizare mobilier pentru birouri, cancelarii, sali de conferinte si de festivitati”

Data publicarii
18.04.19 Exista 1.037.591 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
24.05.19
Pretul estimativ:
127.809.419,40 RON - 127.809.419,40 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1010719.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura de achizitie publica se va organiza si derula de catre autoritatea contractanta Direcţia de Administrare a Unităţilor de Învăţământ Sector 4, in nume propriu, precum si in numele si pentru autoritatile contractante: Sectorul 4 Al Municipiului Bucureşti, Direcţia Generală De Impozite Şi Taxe Locale Sector 4, Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Sector 4, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Co...
Procedura de achizitie publica se va organiza si derula de catre autoritatea contractanta Direcţia de Administrare a Unităţilor de Învăţământ Sector 4, in nume propriu, precum si in numele si pentru autoritatile contractante: Sectorul 4 Al Municipiului Bucureşti, Direcţia Generală De Impozite Şi Taxe Locale Sector 4, Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Sector 4, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 4, Direcţia de Mobilitate Urbană Sector 4, Direcţia Pieţe şi Gestionare Activităţi Comerciale Sector 4 , in baza unui Protocol de Asociere incheiat in acest sens. Protocolul de Asociere a fost incheiat in baza urmatoaelor prevederi legislative incidente : În temeiul prevederilor art. 3 alin. (1); art. 4 alin (1) lit. c) şi Art. 44 alin (1), (2), (3) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Valoarea estimata minimă a acordului-cadru/ in lei fara TVA 1.084.894,81 Valoarea maximă a acordului-cadru/ in lei fara TVA 127.809.419,40 Valoarea celui mai mic contract subsecvent/ in lei fara TVA 154.984,97 Valoarea celui mai mare contract subsecvent/ in lei fara TVA 4.492.708,42 Numărul estimat de contracte subsecvente ce urmează a se încheia pe perioada de derulare a acordului - cadru este de aproximativ 28 contracte subsecventet, câte 7 contracte subsecvente pe an calendaristic pe întreaga perioada a acordului-cadru de 4 ani calendaristici. Documentele de achizitii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestrictionat, complet si gratuit la (Website): www.e- licitatie.ro Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20 Autoritatea contractantă va răspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, pana in a 11 a zi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu