Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor
ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a Acordului
Cadru având ca obiect activități de întreținere și amenajare a spațiilor verzi aflate în locurile de joacă, cât și toaletarea
și defrișarea arborilor, aces...
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor
ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a Acordului
Cadru având ca obiect activități de întreținere și amenajare a spațiilor verzi aflate în locurile de joacă, cât și toaletarea
și defrișarea arborilor, acestea fiindsituate pe raza administrativ teritorială a Sectorului 1 al Municipiului București.
În acest sens, obiectivul general al Acordului Cadru este reprezentat de presetarea activităților necesare asigurării unui
climat sănătos pentru cetățeni și punerea în valoare a domeniului public, după cum urmează:• În cadrul lotului 1 – se vor
achiziționa servicii de amenajare și întreținere a terenurilor de joacă și a spațiilor amenajate pentru câini cum ar fi: degajare
teren de corpuri străine, tundere gazon, igienizarea suprafețelor amenajate pentru câini, plantare de material dendrologic,
întreținere și realizare sisteme de irigații.• În cadrul lotului 2 – se vor achiziționa servicii privind defrișarea / toaletarea
arborilor precum și scoaterea cioatelor / rădăcinilor.Estimări privind valoarea minimă și maximă a acordului-cadru și a contractelor
subsecventeValorile estimate aferente procedurii de atribuire sunt următoarele:Lot 1 • Val. estimată minimă a AC ce urmează
a fi încheiat este de 12 048 880,40 lei fără TVA, corespunzând cantităților minime de servicii care ar putea fi solicitate
pe durata întregului AC; • Val. estimată maximă a AC ce urmează a fi încheiat este de 26 642 910,87 lei fără TVA, corespunzând
cantităților maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului AC; • Val. estimată a celui mai mic contract
subsecvent este de 571 159,20 lei fără TVA, corespunzând cantităților minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata
de derulare a unui contract subsecvent; • Val. estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 6 545 047,40 lei fără
TVA, corespunzând cantităților maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent.Lot
2 • Val. estimată minimă a AC ce urmează a fi încheiat este de 2 744 113,35 lei fără TVA, corespunzând cantităților minime
de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului AC; • Val. estimată maximă a AC ce urmează a fi încheiat este
de 42 404 284,04 lei fără TVA, corespunzând cantităților maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului
AC; • Val. estimată a celui mai mic contract subsecvent este de 685 948,84 lei fără TVA, corespunzând cantităților minime
de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent; • Val. estimată a celui mai mare
contract subsecvent este de 10 602 122,61 lei fără TVA, corespunzând cantităților maxime de servicii care ar putea fi solicitate
pe durata de derulare a unui contract subsecvent.Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe
durata întregului AC și a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează a fi
atribuite pe durata AC se regăsesc în cadrul Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini – LOT 1 și Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini
– LOT 2.