Prin prezenta procedura se doreste incheierea unui contract de servicii de reparare şi de întreţinere a centralelor termice pentru Distributie Energie Electrica Romania- Lot 1- Sucursala Alba, Lot 2- Sucursala Covasna, Lot 3- Sucursala Harghita, Lot 4- Sucursala Mures. Revizia si intretinerea centralelor termice sunt cerinte obligatorii pentru ca acestea sa functioneze in siguranta , atat pentru angajatii DEER SA, cat si pe...
Prin prezenta procedura se doreste incheierea unui contract de servicii de reparare şi de întreţinere a centralelor termice pentru Distributie Energie Electrica Romania- Lot 1- Sucursala Alba, Lot 2- Sucursala Covasna, Lot 3- Sucursala Harghita, Lot 4- Sucursala Mures. Revizia si intretinerea centralelor termice sunt cerinte obligatorii pentru ca acestea sa functioneze in siguranta , atat pentru angajatii DEER SA, cat si pentru cladirile administrative. Serviciile de Reparare şi de Întreţinere a centralelor termice se efectueaza in cladirile si statiile de transformare ale D.E.E.R S.A.- Sucursalele Alba,Covasna, Harghita, Mures cuprinse in Anexa 1, conform legislatiei aflate in vigoare. Efectuarea ,,Serviciilor de Reparare şi de Intreţinere a centralelor termice" se vor finaliza prin semnarea de Procese Verbale de Receptie incheiate intre prestator si responsabilii subunitatilor beneficiare, in care vor fi evidentiate (sub semnatura si stampila). De asemenea, in procesele verbale vor fi evidentiate lucrarile efectuate si modul de functionare al aparatelor. Accesul prestatorului la obiectivele stabilite se va realiza pe baza unui acord scris si stampilat din partea subunitatilor gestionare. Reviziile anuale se vor executa conform planificării beneficiarului, la datele comunicate prestatorului prin mijloacele de comunicare stabilite prin contract. Reparaţiile se vor executa în caz de necesitate/avarie, la solicitarea beneficiarului, astfel: - constatarea defecţiunilor se va efectua în maxim 24 ore de la primirea notificării de la beneficiar; Piesele/materialele folosite în efectuarea intervenţiilor trebuie să fie noi, originale. Operaţiunile de mentenanţă se vor efectua conform fişelor de service/întreţinere a producătorilor centralelor termice.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.