Contractul consta in prestarea serviciilor avand ca obiect: “Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: "Nădlac – oraş verde, oraş sănătos".
Obiectul contractului constă în îndeplinirea următoarelor activităţi:
- Elaborarea studiilor de teren (studii geotehnice, studii pentru obţinerea acordurilor/avizelor de mediu,studii topografice, documentaţii cadastrale);
- El...
Contractul consta in prestarea serviciilor avand ca obiect: “Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: "Nădlac – oraş verde, oraş sănătos".
Obiectul contractului constă în îndeplinirea următoarelor activităţi:
- Elaborarea studiilor de teren (studii geotehnice, studii pentru obţinerea acordurilor/avizelor de mediu,studii topografice, documentaţii cadastrale);
- Elaborarea documentaţiei suport necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea de avize, acorduri si autorizatii;
- Elaborarea studiului de fezabilitate si deviz general;
- Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E), proiectului tehnic de execuţie (P.T.) şi detaliilor de execuţie (D.E.);
- Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului.
Valoarea estimată conform devizului general şi devizului indicativ este de: 200.237,81 lei, fiind defalcată astfel:
- Studii de teren (studii geotehnice, studii pentru obţinerea acordurilor/avizelor de mediu,studii topografice, documentaţii cadastrale) – 8.403,36 lei;
- Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii – 3.865,54 lei;
- Studiu de fezabilitate si deviz general – 61.918,49 lei;
- Proiect tehnic si detalii de executie – 84.033,61 lei
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 42.016,81 lei.
Nota:
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 4-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.