În conformitate cu prevederile art.4 a Legii nr.7/1996 - Legea Ca-dastrului si Publicităţii Imobiliare, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. prin Directia Regionala de Drumuri Si Poduri Craiova (numite în continuare C.N.A.I.R. S.A. prin D.R.D.P. Craiova) şi-a propus să realizeze Cadastrul Drumurilor, urmărind evidenţa şi monitorizarea terenurilor aflate în administrarea sa, precum şi a diferite...
În conformitate cu prevederile art.4 a Legii nr.7/1996 - Legea Ca-dastrului si Publicităţii Imobiliare, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. prin Directia Regionala de Drumuri Si Poduri Craiova (numite în continuare C.N.A.I.R. S.A. prin D.R.D.P. Craiova) şi-a propus să realizeze Cadastrul Drumurilor, urmărind evidenţa şi monitorizarea terenurilor aflate în administrarea sa, precum şi a diferitelor lucrări realizate pe aceste terenuri si inscrierea acestora in sistemul integrat de cadastru si carte funciara.
Cadastrul şi cartea funciară formează un sistem unitar şi obligatoriu de evidenţă tehnică, economică şi juridică, de importanţă naţională, a tuturor imobilelor de pe întregul teritoriu al ţării.
Obiectul prezentei proceduri il reprezinta cadastrarea si inscrierea in cartea funciara a drumurilor nationale care se afla în concesiunea Companiei Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. amplasate pe raza D.R.D.P. Craiova, teritoriul aferent judeţelor Mehedinti, Dolj, Gorj, Valcea, Olt.
Lista tronsoanelor de drum se găseşte în Anexa 1 (Lot 1; Lot 2; Lot 3 Lot 4; Lot 5) la caietul de sarcini.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.