Achizitia este necesara pentru efectuarea operatiunilor de revizie tehnica, intretinere, igienizare si reparatii pentru aparatele de aer conditionat care deservesc sediile punctelor de lucru din cadrul DRDP Craiova si al subunitatilor.
In cadrul reviziei tehnice a aparatelor de aer conditionat vor fi cuprinse urmatoarele operatii tehnologice: demontare carcasa unitate interioara, desprindere filtre, spalare filtru partic...
Achizitia este necesara pentru efectuarea operatiunilor de revizie tehnica, intretinere, igienizare si reparatii pentru aparatele de aer conditionat care deservesc sediile punctelor de lucru din cadrul DRDP Craiova si al subunitatilor.
In cadrul reviziei tehnice a aparatelor de aer conditionat vor fi cuprinse urmatoarele operatii tehnologice: demontare carcasa unitate interioara, desprindere filtre, spalare filtru particule, curatare filtru carbon, curatare filtru electrostatic, curatare tavita colectoare, curatare tub dren, curatare turbina aer, montare filtre, montare carcasa, curatarea filtrelor si a condensatoarelor pentru functionarea in parametrii normali, curatarea pompelor si scurgerilor de condens pentru evitarea scurgerilor din unitate, curatarea tavitei de condens pentru evitarea formarii de mucegai, verificarea functionarii normale a unitatilor interioare si exterioare, verificarea ventilatoarelor, circuitelor electronice si electrice, imbinarilor la tevile de agent frigorific pentru evitarea pierderilor de freon la unitatile exterioare.
Contravaloarea pieselor de schimb/consumabilelor utilizate in reparatia aparatelor de aer conditionat va fi suportata de catre beneficiar pe baza unui deviz constatator, manopera reparatiilor/remedierilor si orice alte costuri ocazionate de prestarea serviciilor, inclusiv deplasarea prestatorului la punctele de lucru unde sunt amplasate aparatele de aer conditionat care necesita remedieri, fiind incluse in valoarea interventiei.
Prestatorul va asigura garantie de minim 2 ani pentru piesele inlocuite. In cazul aparitiei unor defectiuni ale pieselor de schimb inlocuite, pe perioada de garantie a acestora, prestatorul are obligatia de a le inlocui fara plata suplimentara.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.