Drumurile propuse pentru modernizare , in mare parte la stadiul de pamant, realizeaza impreuna cu DJ 119A si DC 16,centura ocolitoare pentru utilajele agricole din zona, degrevand astfel drumul national DN 11A , in special in perioada lucrarilor agricole.Lungimea totala a drumurilor care fac obiectul proiectului tehnic este de 6,876 km. Sistemul rutier propus cuprinde 15,0 cm balast- strat fundatie, 15,0 cm piatra sparta, 5...
Drumurile propuse pentru modernizare , in mare parte la stadiul de pamant, realizeaza impreuna cu DJ 119A si DC 16,centura ocolitoare pentru utilajele agricole din zona, degrevand astfel drumul national DN 11A , in special in perioada lucrarilor agricole.Lungimea totala a drumurilor care fac obiectul proiectului tehnic este de 6,876 km. Sistemul rutier propus cuprinde 15,0 cm balast- strat fundatie, 15,0 cm piatra sparta, 5,0 cm beton asfaltic deschis cu criblura BAD25 in strat de legatura si 4,0 cm beton asfaltic BA16 . Profilul transversal cuprinde carosabil cu latimea de 4,0 m si acostamente de 0,5 m .
Valoarea estimata a achizitiei de lucrari fara TVA in conformitate cu prevederile art.25, si art.26 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este: 3.668.997 lei , echivalent a 838.954 Euro la cursul valutar BCE euro/leu de 1 euro= 4,3733 lei la data de 28.03.2012, data la care Raportul de selectie final a fost aprobat, din care :
- 3.274.001 lei/748.634 Euro fara TVA reprezinta valoarea investitiei de baza aferenta listelor de cantitati de lucrari date de catre proiectant
– 39.438 lei/ 9.018 Euro fara TVA reprezinta organizare de santier aferenta listelor de cantitati de lucrari date de catre proiectant
- 355.558 lei/ 838.954 Euro fara TVA reprezinta valoarea corespunzatoare procentului de 10% de lucrari diverse si neprevazute prevazut de proiectant in devizul general , aferent capitolelor 2, 3 si 4 din devizul general fara capitolul de organizare de santier . Valorile se regasesc si in Bugetul indicativ anexa la Contractul de finantare.