“Mentenanta echipamente CISCO” In cadrul S.D.E.E. M.N. .S.A. exista echipamente CISCO care fac parte din sisteme productive de telecomunicatii, de mail sau de tip firewall. Sistemele sunt critice pentru societate, nefunctionarea acestora putand duce la lipsa comunicatiei atat cu exteriorul ( mail, telefonie, VPN ) cat si cu cei din interior ( mail, telefonie, servere, SCADA, SAP ). Pentru a preveni o astfel de situatie si a...
“Mentenanta echipamente CISCO” In cadrul S.D.E.E. M.N. .S.A. exista echipamente CISCO care fac parte din sisteme productive de telecomunicatii, de mail sau de tip firewall. Sistemele sunt critice pentru societate, nefunctionarea acestora putand duce la lipsa comunicatiei atat cu exteriorul ( mail, telefonie, VPN ) cat si cu cei din interior ( mail, telefonie, servere, SCADA, SAP ). Pentru a preveni o astfel de situatie si a reduce la minim timpul de functionare al echipamentelor in stare critica, este nevoie de un contract de suport, care sa asigure interventia prompta a unei echipe de specialisti dintr-o companie agreata de producator, echipa care sa remedieze defectele si/sau sa inlocuiasca píesele defecte cu unele noi agrate de producator. Totodata pentru prevenirea unor riscuri créate de vulnerabilitatile care se pot descoperi pentru echipamentele in cauza, echipa agreata de producator sau producatorul insusi va furniza lunar ultímele firmware-uri pentru fiecare echipament care este in mentenanta.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor).
Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: cu 4 zile INAINTE de termenul limita stabilit in Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor;