Avand in vedere faptul ca Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare este un spital care asigura asistenta medicala de specialitate,
preventiva, curativa, de urgenta , de recuperare, necesitatea asigurarii cu “Furnizare Alimente Diverse” in functie de numarul
de pacienti si diversitatea cazuisticii medicale ,in baza referatului de necesitate nr. 24695/08.11.2022 a fost stabilita
si asumata necesitatea achizit...
Avand in vedere faptul ca Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare este un spital care asigura asistenta medicala de specialitate,
preventiva, curativa, de urgenta , de recuperare, necesitatea asigurarii cu “Furnizare Alimente Diverse” in functie de numarul
de pacienti si diversitatea cazuisticii medicale ,in baza referatului de necesitate nr. 24695/08.11.2022 a fost stabilita
si asumata necesitatea achizitionarii alimentelor diverse.Produsele alimentare care fac obiectul licitatiei sunt absolut necesare
pentru asigurarea hranei zilnice pe categorii de diete/meniuri si regimuri alimentare.Avand in vedere faptul ca blocul alimentar
care apartine SJUSM asigura trei mese principale pe zi (mic dejun, pranz si cina) care cuprind preparate lichide si preparate
de baza+ garnitura si in unele cazuri si desert sau suplimente nutritionale, este imperios necesar a se achizitiona alimentele
enumerate in caietul de sarcini. Referatul de necesitate cuprinde cantitati minime si maxime deoarece nu se cunosc in momentul
de fata cantitatile exacte ce urmeaza a fi cumparate pe o perioada de 12 luni, deorece nu se cunoaste in momentul de fata
numarul de pacienti si felurile de diete/meniuri in urmatoarele 12 luni. Avand in vedere faptul ca aprovizionarea cu aceste
alimente se face pe o perioada de 12 luni (respectiv 12 luni), autoritatea contractanta a decis ca procedura sa se finalizeze
prin incheierea unui acord cadru cu mai multi ofertanti, numarul maxim 3 , pentru o perioada de 12 luni;Frecventa si valoarea
contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa CS: lunar/trimestrial/anual sau ori de cate ori este necesar, in functie necesitatile
autoritatii contractante. AC: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile Caietului
de sarcini- Anexa1;CS: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile Caietului
de sarcini-Anexa 1;CS: Pentru fiecare lot in parte, val est min si max a unui CS in conformitate cu prevederile Anexei la
strategia de contractare;Pentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent = cant max a CS de mai
sus pe 12 luni, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini-Anexa1;Achizitorul nu se obligă a achizitiona nici cantitatea
minima nici cea maxima pe parcursul acordului-cadru, specificata in anexa. Cantitatea ce se preconizeaza a fi achizitionata
pe parcursul acordului-cadru si specificata in documentatia de atribuire va fi achizitionata in functie de existenta fondurilor
alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile autoritatii contractante.Contractele subsecvente vor fi incheiate lunar/trimestrial,
anual sau ori de cate ori este necesar, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de disponibilul bugetar. Termenul
limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare va fi a
11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor conform art.160 coraborat cu art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile
si completarile ulterioare. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor
: 20 zile.