Feedback
I.D.: 70278993

“Furnizare a două sisteme de gestionare a bazelor de date (hardware si software), inclusiv soluţie de recuperare în caz de dezastru

Data publicarii
18.06.22 Exista 1.000.876 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48820000-2
Pretul estimativ:
14.734.583,74 RON - 14.734.583,74 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
II.2.4) Descrierea achiziţiei publice: Se solicită: 1. Furnizare, transport şi instalare sistem Servere Baze de Date şi Stocare - 2 bucăţi, care cuprinde Serverele de procesare baze de date şi sistemul de stocare a datelor. Primul echipament va fi instalat în Centrul de date de producţie şi va găzdui bazele de date de producţie, fiind destinat utilizatorilor online pentru activităţile curente, precum şi pentru realizar...
II.2.4) Descrierea achiziţiei publice: Se solicită: 1. Furnizare, transport şi instalare sistem Servere Baze de Date şi Stocare - 2 bucăţi, care cuprinde Serverele de procesare baze de date şi sistemul de stocare a datelor. Primul echipament va fi instalat în Centrul de date de producţie şi va găzdui bazele de date de producţie, fiind destinat utilizatorilor online pentru activităţile curente, precum şi pentru realizarea de rapoarte şi backup. Cel de-al doilea sistem de gestionare a bazelor de date (hardware si software) este destinat Centrului de Recuperare a Datelor în caz de Dezastru din locatia: localitatea Cristian judeţul Braşov, va gazdui backup-uri ale bazelelor de date de producţie şi instanţe ce vor permite activarea acestor baze de date în cazul unui dezastru al site-ului de producţie. 2.Data Guard replication sync / async. De acesta este nevoie pentru echipamentul care va fi instalat în Centrul de date de recuperare secundar (DR) şi va găzdui bazele de date de recupera
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Furnizare a două sisteme de gestionare a bazelor de date (hardware si software), inclusiv soluţie de recuperare în caz de dezastru 25.03.22
Stabilirea unei solutii financiare în vederea estimarii bugetului necesar pentru initierea achizitiei de sistem pentru bazele de date 18.07.17
"Licenţe Oracle Database Enterprise Edition destinate bazelor de date necesare funcţionării componentelor Sistemului Informatic Integrat Vamal şi echipamentele hardware pe care vor fi instalate şi servicii asociate de instalare, configurare, migrare baze de date şi suport tehnic pe 3 ani" 11.11.21
Produse software si servicii de instalare si configurare 28.04.23
Realizarea şi operaţionalizarea soluţiei tehnice de recuperare în caz de dezastru a N.SIS II- Achiziţia Componentelor Produsului SIB necesare operaţionalizării soluţiei tehnice de recuperare în caz de dezastru a N.SIS II cu funcţionalităţi de business continuity în site-ul secundar  
Consultarea pieţei pentru achiziţia unui sistem integrat de management al documentelor (DMS) şi management al performanţei (BSC). Fişa tehnica privind aspectele detaliate este atasata prezentului anunt. 12.02.21
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
"Determinarea valorii estimate a sistemului de control acces – hardware şi software, servicii asociate de instalare şi instruire personal, în vederea modernizării sistemului actual - porţi acces şi respectiv emitere/control bilete pentru obiectivul Arena Naţională" 22.06.19
Identificarea solutiilor de implementare a infrastructurii TIC si de securitate ale Cloud-ului Guvernamental la nivel IaaS si PaaS, livrarea de produse hardware si software TIC cu servicii de instalare,configurare,punere in functiune asociate, in cele 4 Centre de Date ale Cloud-ului Guvernamental 11.03.22
Licitatii Viitoare - Servicii de conectivitate de tip "dark-fiber" între sediul central AEP şi centrul de date mobil (Bucureşti) şi centrul de recuperare în caz de dezastru (Reşiţa) (PAAP AEP proiect ARGUS (POCA) integritate, etică, transparenţă, anticorupţie în finanţarea partidelor politice şi a campaniilor electorale) 30.03.18