Executia prezentului contract de achizitie publica presupune realizarea unor lucrari de construire a unui after school in comuna Corbu, in conformitate cu documentatia tehnica aprobata, respectiv Proiectul Tehnic intitulat “Infiintare after school in comuna Corbu, judetul Constanta", elaborat de S.C. Nide Com-Serv S.R.L., documentatie ce este atasata in sectiunea dedicata din cuprinsul anuntului de participare simplificat s...
Executia prezentului contract de achizitie publica presupune realizarea unor lucrari de construire a unui after school in comuna Corbu, in conformitate cu documentatia tehnica aprobata, respectiv Proiectul Tehnic intitulat “Infiintare after school in comuna Corbu, judetul Constanta", elaborat de S.C. Nide Com-Serv S.R.L., documentatie ce este atasata in sectiunea dedicata din cuprinsul anuntului de participare simplificat si poate fi descarcata integral de pe SICAP.
In conformitate cu prevederile bugetului indicativ al proiectului “Infiintare after school in comuna Corbu, judetul Constanta" – Anexa III la contractul de finanţare C0720E010021921400002/18.12.2019, valoarea estimata pentru contractul de lucrari este de 899.416,61 lei (fara TVA), defalcată astfel:
Linia 1.2 Amenajarea terenului – 134.775,15 lei
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 47.632,99 lei
Linia 4.1 Constructii si instalatii – 646.538,31 lei
Linia 4.2 Montaj utilaj tehnologic – 3.129,21 lei
Linia 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare) – 17.572.07 lei
Linia 5.1 Organizare de şantier
• sublinia 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 41.472,51 lei
• sublinia 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier – 8.296,37 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în devizul general, aceasta suma putând fi accesata, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 13 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.