UAT Comuna Budureasa deruleaza proiectul nr. C10-I4-182, intitulat “I.4 - Elaborarea in format GIS a documentelor de amenajare a teritoriului si de planificare urbana -PUG- in comuna Budureasa, judetul Bihor" finantat in cadrul Planului National de Redresare si Rezilienta, Componenta C10 - Fondul local, I.4 - Elaborarea / actualizarea in format GIS a documentatiilor de amenajare a teritoriului si de planificare urbana, I 1...
UAT Comuna Budureasa deruleaza proiectul nr. C10-I4-182, intitulat “I.4 - Elaborarea in format GIS a documentelor de amenajare a teritoriului si de planificare urbana -PUG- in comuna Budureasa, judetul Bihor" finantat in cadrul Planului National de Redresare si Rezilienta, Componenta C10 - Fondul local, I.4 - Elaborarea / actualizarea in format GIS a documentatiilor de amenajare a teritoriului si de planificare urbana, I 1.3 Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde- puncte de reincarcare vehicule electrice prin contractul de finantare nr. 131420/21.11.2022 inregistrat la beneficiar cu nr. 410/01.02.2023.
Primarul, prin structura responsabilă cu urbanismul condusă de arhitectul-şef din cadrul aparatului de specialitate, are ca atribuţii în domeniul urbanismului asigurarea elaborării de planurilor urbanistice aflate în competenţa autorităţilor publice locale, în conformitate cu prevederile legii urbanismului. Planul Urbanistic General în vigoare al comunei Budureasa, a devenind depăşit în raport cu noile realităţi economice şi teritoriale ale comunei, ceea ce impune actualizarea acestuia. Necesitatea actualizării Planului Urbanistic General derivă şi din obligaţia impusă prin art. 46 al Legii 350 / 2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, care prevede că "fiecare unitate administrativ-teritorială trebuie să îşi actualizeze la maximum 10 ani Planul urbanistic general în funcţie de evoluţia previzibilă a factorilor sociali, geografici, economici, culturali şi a necesităţilor locale."
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei–Sectiunea I.3). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:10. Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari prin publicarea raspunsurilor în Secţiunea "Documentaţie, clarificări, decizii" aferentă anunţului de participare, inainte cu 6 zile de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor