Obiectul contractului il constituie delegarea prin concesiune a gestiunii serviciului de iluminat public din orasul Nadlac, prin contract de concesiune, constand in actitivatile de operare propriu-zisa, gestiune, administrare, exploatare, intretinere-mentinere in conformitate cu obiectivele concedentului.
Obiectul concesiunii este Serviciul de Iluminat Public din orasul Nadlac, judetul Arad, care presupune urmatoarele activ...
Obiectul contractului il constituie delegarea prin concesiune a gestiunii serviciului de iluminat public din orasul Nadlac, prin contract de concesiune, constand in actitivatile de operare propriu-zisa, gestiune, administrare, exploatare, intretinere-mentinere in conformitate cu obiectivele concedentului.
Obiectul concesiunii este Serviciul de Iluminat Public din orasul Nadlac, judetul Arad, care presupune urmatoarele activitati:
a) Concesionarea bunurilor ce compun Sistemul de Iluminat Public (SIP), proprietate a concedentului;
b) Efectuarea serviciilor de interventie si reparatii in caz de avarii la instalatiile componente ale sistemului de iluminat public,
c) Efectuarea de servicii de interventie si reparatii planificate la sistemul de iluminat stradal;
d) Implementarea de scenarii de iluminat, utilizand sisteme de variatie a intensitatii luminoase in functie de un program de timp, in scopul reducerii consumului de energie electrica;
e) Montarea si demontarea instalatiilor de iluminat festiv pentru sarbăarile de iarna, cu materiale din stocul orasului Nadlac;
f) Montare/demontare de corpuri de iluminat festiv si architectural;
g) Intocmirea de rapoarte care sa prezinte starea sistemului, propuneri de reparatii, imbunatatiri sau dezvoltari.
h) Preluarea reclamatiilor sistemului de iluminat public.
Conform analizei financiare realizate in cadrul Studiul de fundamentare in baza costului anual de intretinere a serviciului, valoarea estimata a contractului, fara TVA, este in suma de 144.000 lei (4 ani x 36.000 lei cost anual de intretinere).
Nota:
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea/entitatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea/entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 15-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.