Asigurarea ordinei si curateniei in cele 16 spatii de servicii de pe Drum Expres DEx 12 - Craiova – Pitesti, in regim de
permanenta de 24 ore/zi, consta in:- asigurarea si mentinerea integritatii si functionalitatii grupurilor sanitare din parcari;-
comunicarea permanenta cu reprezentantii achizitorului, acces la numerele de telefon de urgent (salvare, pompieri, ISU, etc).
Cele 16 spatii de servicii sunt ...
Asigurarea ordinei si curateniei in cele 16 spatii de servicii de pe Drum Expres DEx 12 - Craiova – Pitesti, in regim de
permanenta de 24 ore/zi, consta in:- asigurarea si mentinerea integritatii si functionalitatii grupurilor sanitare din parcari;-
comunicarea permanenta cu reprezentantii achizitorului, acces la numerele de telefon de urgent (salvare, pompieri, ISU, etc).
Cele 16 spatii de servicii sunt amplasate la urmatoarele pozitii kilometrice:DEx 12 km 14+190 dr + stg – 2 buc.DEx 12 km 29+240
dr + stg – 2 buc.DEx 12 km 42+110 dr + stg – 2 buc.DEx 12 km 55+300 dr + stg – 2 buc.DEx 12 km 67+620 dr + stg – 2 buc.DEx
12 km 83+850 dr + stg – 2 buc.DEx 12 km 99+800 dr + stg – 2 buc.DEx 12 km 115+300 dr + stg – 2 buc. Prestatorul va
asigura materialele necesare pentru efectuarea operatiunilor de curatenie (lavete, bureti, galeata cu mop, etc); Materialele
folosite la curatenia de intretinere zilnica vor fi asigurate de catre prestator conform Anexa 1B la CS. Solutiile folosite
nu trebuie sa aiba efecte deteriorante pentru materialele asupra carora sunt utilizate si sa nu implice risc de toxicitate;
Prestatorul va asigura utilajele, echipamentele si ustensilele necesare efectuarii prestatiilor; Prestatorul va demonstra
ca detine echipamente specifice necesare efectuarii serviciilor de curatenie: aspiratoare de praf pentru asigurarea curateniei
min. 4 buc. Personalul prestatorului va fi de minim 48 persoane si va respecta regulamentele si legislatia in vigoare
referitoare la desfasurarea activitatilor in spatiile achizitorului; Prestatorul va raspunde de bunurile deteriorate
din culpa proprie si dovedita, aflata in spatiile in care se presteaza serviciile de ordine si curatenie.Nota:A) In temeiul
art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati
de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire
este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din
Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile
de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Orice solicitare de clarificare transmisa
dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul
mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.Atat
solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii
contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege,
se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.