Feedback
I.D.: 85644745

“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice"

Data publicarii
09.08.23 Exista 129.586 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45321000-3 45310000-3 45315000-8 45343000-3 45343200-5 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
04.09.23
Pretul estimativ:
7.421.841,37 RON - 7.421.841,37 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.08.23 Publicat la 11.08.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice" Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta: 4270740_2023_PAAP_D1429021 II.1.1 Titlu: Lucrari Proiectare si executare II.1.4 Des...
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice" Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta: 4270740_2023_PAAP_D1429021 II.1.1 Titlu: Lucrari Proiectare si executare II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Contract de executie lucrari avand ca obiect: “Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice", in municipiul Sibiu, conform specificatiilor prevazute in documentatia de atribuire. Durata contractului este: 13 luni de la semnarea contractului, din care: - SERVICII DE PROIECTARE - 2 luni de la data semnării contractului (conf. Cap. 2.3 si 3.6 din Caietul de sarcini) - EXECUTIA LUCRARILOR - 9 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 3.6 din Caietul de sarcini) - ASISTENTA TEHNICA DIN PARTERA PROIECTANTULUI, pe perioada executiei lucrarilor, inclusiv actualizare proiectul tehnic de executie la data finalizarii lucrarilor "as built" - 9 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 3.6 din Caietul de sarcini) - Receptia la finalizarea lucrarii si remedieri – 2 luni de la finalizarea lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 3.6 din Caietul de sarcini) Nr. de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 11 Autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice" 28.11.23
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice"  
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 28.05.24
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 28.05.24
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 11.06.24
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "DRUM DE LEGĂTURĂ ÎNTRE STR. INTRAREA ARIEŞULUI ŞI CALEA DUMBRĂVII " (PT+DE+DTAC+DTOE+verificare proiect+elaborare documentaţii şi obţinere avize faza PT+asistenţă tehnică+execuţie lucrări) 21.09.23
“REABILITARE IMOBIL MARIA TEREZA – STR. GLADIOLELOR, NR. 4-6, SIBIU” - FAZA: PT + DE + DTAC + VERIFICARE PROIECT + ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENTA TEHNICA, COD SMIS: 305342 14.05.24
“REABILITARE IMOBIL MARIA TEREZA – STR. GLADIOLELOR, NR. 4-6, SIBIU" - FAZA: PT + DE + DTAC + VERIFICARE PROIECT + ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENTA TEHNICA, COD SMIS: 305342 14.05.24
“REABILITARE IMOBIL MARIA TEREZA – STR. GLADIOLELOR, NR. 4-6, SIBIU” - FAZA: PT + DE + DTAC + VERIFICARE PROIECT + ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENTA TEHNICA, COD SMIS: 305342  
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare