Obiectul contractului il constituie:
• achizitionarea unui utilaj multifunctional de tip buldoexcavator – 1 buc. (pentru servicii publice folosit la intretinerea drumurilor publice, a santurilor, rigolelor si a spatiilor verzi care se regasesc in inventarul domeniului public al Comunei Vetrisoaia);
• servicii de punerea in functiune a utilajului la livrare la sediul beneficiarului; instruirea personalului deservent al b...
Obiectul contractului il constituie:
• achizitionarea unui utilaj multifunctional de tip buldoexcavator – 1 buc. (pentru servicii publice folosit la intretinerea drumurilor publice, a santurilor, rigolelor si a spatiilor verzi care se regasesc in inventarul domeniului public al Comunei Vetrisoaia);
• servicii de punerea in functiune a utilajului la livrare la sediul beneficiarului; instruirea personalului deservent al beneficiarului la sediul acestuia;
• asigurarea de service autorizat de fabrica furnizoare si asistenta tehnica in perioada de garantie (2 ani); Durata maxima de interventie este de maxim 96 de ore de la notificare (scrisa sau telefonica); Asigurare piese schimb pe o perioada de 10 ani de la punerea in functiune a utilajului.
• achizitionarea urmatoarelor accesorii:
1 buc. Cupa multifunctionala - capacitate intre 1,0 si 1,2 mc pentru incarcare, descarcare, impingere si bascularea materialului (nisip, pamant, balast, asfalt, beton etc.);
1 buc. Instalatie hidraulica pentru picon necesara pentru folosirea accesoriilor hidraulice;
1 buc Cupă excavare cu latime intre 600 si 650 mm cu dinti pentru excavarea solului;
1 buc Cupă excavare cu latime intre 300 si 350 mm cu dinti pentru excavarea solului;
1 buc Cupa excavare trapezoidala pentru optimizarea saparii santurilor si decolmatari;
1 buc. Cupla rapida pentru interschimbarea accesoriilor;
1 buc Tocator vegetatie cu o latime de minim 1000 mm, diametru vegetatie maxim 40 mm;
1 buc. Lama zapada profesionala cu orientare hidraulica fata de axul drumului, lungime intre 2200 si 2800 mm.
• Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari este de 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
• Autoritatea contractanta va raspunde o singura data, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.
• Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Durata prezentului contract este de 26 luni, incepand cu data emiterii Ordinului de livrare, din care: 2 luni termen de livrare a produselor, punere in functiune si instruirea personalului deservent, incepand cu data emiterii Ordinului de livrare, iar 24 luni perioada de garantie incepand cu data semnarii procesului verbal de receptie si punere in functiune a produselor.